Втратив 1000+ грн на рівному місці
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ОТП Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.7 | 49.5 |
| USD | 42 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Часто поповняв карту іншого банку с карточки отп, через аплікацію іншого банку.
5 березня зробив 2 перекази по 60к грн, але при переказу грошей не було жодного попередження про комісію не приходило, також після проведення усі переказів прийшла смс про стан рахунку в якому не було вказано жодних комісій (сама на рахунку — 2 перекази).
19 березня прийшло що в мене овердрафт мінус 1000+ та на мене будуть накладені санкції. (виходить змінилися тарифи + 1%)
Після спілкування з підтримкую мені повідомили наступне:
— при виконнані операції з коштами, вони не вказують в смс чи в додатку будь які комісії(потрібно шукати на сайті тарифікацію)
— комісії накладаються постфактом (через 3−4 дні), тобто у вас на рахунку є певна сума, але вам потрібно вести додатковий блокнот де рахувати РЕАЛЬНУ суму. Тобто вам потрібно постійно шукати на їхньому сайті усі тарифи, та в день здійснення операції рахувати та записувати комісію, щоб знати поточний рахунок.(якщо робите багато операцій, то потрібно досить багато витрачати свого часу, щоб знати реальний рахунок)
— про зміну комісій ніяк не повідомляють (цікаво що в день переказу грошей, я говорив з оператором, і ніхто не повідомив про це), без смс, чи якогось каналу де приходять важливі новини немає (єдиний варіант це потрібно кожного дня, перед виконанням операції потрібно заходити на їхні сайти шукати тарифікацію)
— смс нотифікація працює не коректно (тобто комісія знімається через 3−4 дні, але смс не приходить що стан мого рахунку змінився), тобто потрібно кожного дня заходити в додаток щоб зрозуміти чи щось змінилося (якщо у мене багато операцій — єдиний варіант це блокнот)
Мій висновок:
— зміна тарифів без попередження
— аплікація не юзабельна
Буду міняти банк.