Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
OlenaKasyan 1 травня 2020, 21:53
30.04.20 зателефонувала на гарячу лінію контакт центру отп банку, з приводу залишку на кредитній картці, та з'ясувати можливість дострокового закриття ліміту на картці, без відвідування відділення, зважаючи на ситуацію в країні. Телефонувала зі свого мобільного номеру, який маю на сьогоднішній день. Але з'ясувалося, що мене не можуть проконсультувати, так як, я повинна телефонувати з фінансового номеру телефона, який я вказувала коли отримувала кредитну карту. Пройшло 3 роки і нажаль номер який я вказувала у мене не зберігся. Співробітник контакт центру, запропонував мені підійти до відділення, та оновити дані, щоб мене могли консультувати в телефонному режимі. На всі мої прохання допомогти, я отримала лише відмову, хоча пояснювала оператору, що я сиджу дома і змоги прийти в банк, в умовах карантину у мене не має. Нажаль, стикнулася з відвертим глузуванням співробітника, який просто повторював мені одну й ту саму фразу:« телефонуйте з фінансового номеру телефону, або приходьте до відділення»! Люди, ви в собі, в умовах карантину, ви не можете вашим клієнтам допомогти вирішити елементарне питання!!! Ну що за відношення до клієнтів? Що за хамство зі сторони співробітників? На моє прохання залиши скаргу, отримала відмову від спеціаліста контакт центру. У вас в банку всі рішення приймають спеціалісти контакт центру? Це жахливо, що банк не допомагає своїм клієнтам! Жахливий банк і не компетентні спеціалісти контакт центру!!!

Коментарі - 4

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 травня 2020, 2:09
#
«нажаль номер який я вказувала у мене не зберігся»

Ну и кто вам после этого доктор…
Раньше как-то умудрялись узнавать сумму к погашению без звонка в банк.
Значит и сейчас можете узнать остаток в тот же способ что и раньше.

Кстати, у ОТП-банка есть и приложение OTP Smart и интернет-банкинг с одноимённым названием — через это ПО тоже возможно узнать сумму к погашению, хотя финансовый номер надо привести в соответствие, а то не ровен час потерять все деньги, если ваш финансовый номер достанется мошеннику.

Если честно — уровень пофигизма у некоторый клиентов банков просто зашкаливает…
+
0
OlenaKasyan
OlenaKasyan
3 травня 2020, 11:58
#
Шановний/на те що Ви співробітник банку і щось тут коментуєш, я навіть в не сумнівають. Тому, залиште свою думку при собі!
Який банк, таке й відношення до клієнтів.
П.с. Раніше всю інформацію надавали в телефонному режимі і без фінансового номеру.
І ще, маючи лише номер телефону, ніхто не зможе скористатися твоїми коштами, це так, для загального розвитку.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 травня 2020, 13:33
#
"Раніше всю інформацію надавали в телефонному режимі і без фінансового номеру.
І ще, маючи лише номер телефону, ніхто не зможе скористатися твоїми коштами, це так, для загального розвитку.
"

Ну что же - ваше личное экспертное мнение услышано...
+
0
Zubreva97
Zubreva97
24 березня 2022, 10:59
#
23 февраля делала покупку на оплату частями . В приложение оплата частями мне не высветилась , позвонила в тех поддержку , сказали , что нужно ожидать в течение дня . 24 числа когда начались военные действия в приложение мне так ничего не высветилось . Я не однократно звонила в банк без толку говорила с роботом и ожидала на линиии по 15 минут , потом автоматически идёт сброс и начинается все заново , из сотрудников банка мне никто не перезвонил . Писала в чат бот , опять общение с роботом , потом связь с специалистом, который опять же не появился на связи . В приложении на протяжении всего времени ничего не менялось . А спустя месяц мне ответили в чат бот о том , что оплата частями подключается в течение недели и ничего уже изменить нельзя . И я должна в течении полу месяца оплатить всю сумму или будут насчитывать проценты как за пользование кредитной картой . На вопрос почему мне никто не отвечал и не перезванивал , мне ответили , что теперь мне никто помочь не сможет и что линия поддержки работала без выходных и чтобы я учла текущее состояние в стране . Я считаю это без ответственной работой банка и его сотрудников . Просто кидалово . Вместо 1000 в месяц , я должна сейчас оплатить 6000 тысяч сразу ещё и с учетом текущего положения в стране , когда осталась без работы и пришлось выехать из своего города . Ужасное обслуживание !!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 46
USD 41 41.5
Всі курси банку

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 46
USD 41 41.5
Всі курси банку