Банк та керівництво мають цілком формальний підхід до вирішення спірних питань.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ОТП Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.75 | 45.5 |
USD | 41.2 | 41.6 |
Всі курси банку |
До того ж в ОТПсмарт дуже явно мене позиціонував поповнити рахунок картки на 100грн. до 10-го Липня, це буцімто буде проявом лояльності до банку і мені за те знизять відсоткову ставку по картці (не знизили — друга брехня).
Зате ця чудо система ніде ( навіть дрібним шрифтом) не попереджала мене про потребу зробити певну кількість дебитових операцій, щоб я не влетів на комісію за неактивність. Однобоке налаштування системи, це явно неповага до власного клієнта!..
Така предісторія.
Далі було два оскарження даної комісії. Перше майже було успішне. Погодили що потрібно сторнувати дану комісію, але виконавець що вам це зробити зіслався на якийсь пункт і не зробив сторно.
Друге оскарження закінчилось офіційним листом, у якому мені розписали, що я невмію читати договори. Але найфееричніше це ствердження що не важливо коли я отримав картку головне коли відкрився рахунок. І от за неактивність рахунку з мене буцімто коректно списана комісія.
Маю заперечення цій тезі. Важливо дуже важливо!( шановне керівництво ОТПбанк) коли отримано і активовано картку, оскільки це единий інструмент користування рахунком. Покажіть но як без активованої картки провести навіть онлайн розрахунок ( чезер CV2) не можливо ж правда?! Система не пропустить операцію по рахунку, якщо картка мертва.
Тож виходячи з вище викладеного. По факту потенційну можливість проводити операції покупки я отримав лише 28-го Червня. 6-го Липня вніс 100грн. про які мене попереджали, як працівники так і система ОТПсмарт.
Отже виконував озвучені і описані вимоги банку.
А покупки не робив бо не мав потреби і НЕ знав що маю зробити певний оборот у торгових точках, щоб зайве не переплачувати.
А вже в Липні я дізнаюсь що в мене списали 30грн. комісії ( причому як завжди тихо списаної, бо СМС сповіщення на списання комісій відсутні). Тобто за два дні простою картки після активації. Чи не чудово!? 15грн. за день!
Тож після отримання листа в якому просліджувався чисто формальний підхід до розгляду ситуації. Без аналізу хрології подій дат і всього іншого, що є в клієнторієнтованому підході.
Просто є пункт, ви тупак не зрозуміли його, ідіть платіть далі.
Мною принято рішення закрити все від гріха подалі. І піти з банку.
Нікому не раджу туди навіть і заходити.
Бо дадуть вам картку 30 чи 31 -го числа і якщо ви скоро її не активуєте і не побіжете скуплятись нею зломивши голову. То першого числа вам вкатають комісію за неактивність.
Так би мовити: привіт! клієнте, ти вже нас порадував першими доходами продовжуй! А чи ми тебе порадуємо то ми ще подивимось.
Мій тел.093 490 09 85 на всяк вибадок. Можливо не всі в банку не поважають клієнтів.