Мінфін - Курси валют України

Встановити

доброг дня

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
maryiana26 9 лютого 2018, 20:56
Доброго дня. в мене з вашим банком виникла неприємна стуація! Я є вашою клієнткою уже 3 рік коли мені потрібен кредит я завжди звертаюся до вас! Але після сьогоднішнього в мене змінилася думка про ваш банк! Брала у вас кредит нещодавно та хотіла його закрити наприкінці року прийшла на відділення вашого банку у львові на вул.наукова 96-а звернулася до п.Яремчук Л. з проханням допомогти та підказати яка сума до закриття кридиту.Вона звісно мені допомогла сказала суму до повного погашеня і сказала платити через термінал ми пішли платили через термінал та там ліміт тільки 10 тис. Знову звернулися до того ж працівника вона сказала ,, та решту можете через касу оплатити,, ми доплатили звісно перепитала коли закриється кредит сказали через 3 дні подзвонять а як неподзвонять то через місяць прийде лист про закриття.через мічяць лист неприйшов за те прийшла смс про те що мені потрібно покласти мінімальний платіж… я звернулася в банк тудиж де оплачувала там мені сказали що так у вас заборгованість... на питання,, за що яж ще у грудні місяці закрила кридит!?, відповіли що то був четвер 28 числа а платіж через термінал зараховується 3 дні. Я була в шоці!!! Як так чому мені п.Ліля несказала про це! Сказала ідіть оплачуйте через термінал… але якби я оплатила в касі зразу то не було б заборгованості....! На мої питання де зараз прицівник яка мене консультувала мені її колега відповіла вона на зустрічі тоді як насправді вона ходила по під банк розмовляла по телефоні… для чого вони там сидять якщо вони неможуть дати коректну допомогу?!!! та чому якщо я закинула гроші через термінал вашого ж банка вони дойшли за 4 дні аж а ж повині зарахуванися за 3 дні!!! в чім проблема?? А заборгованість за послуги за січнь місці смс прийшла аж у лютому 5 числа коли до 10 треба оплатити!!?? це у вас так тепер прицюють!?? Деректор сказала пишіть скаргу консультант тут невинен!!! А хто винен? Я!!! За що я переплатила чималу суму… за некомпетентність ваших працівників...?!

Коментарі - 1

+
0
220571
220571
15 лютого 2018, 19:27
#
Здравствуйте.

У меня два вопроса:

1. Сколько дней зачисляются денежные средства с Приватбанка (или другого банка Украины) на карточный счёт клиента в otpbank?

2. Какой процент снимается в otpbank по операции снятия денег с карточки клиента через Ваш банкомат в любом отделении Киева?

В договоре с otpbank и мной это не прописано.

Жду Ваших оветов на мои поставленные вопросы, чтоб в дальнейшем не было у нас с Вами проблем.

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 41 41.5
Всі курси банку

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 41 41.5
Всі курси банку