Мінфін - Курси валют України

Встановити

Через технічні проблеми Банку, потрапив в дуже незручну ситуацію.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
kobetiak 8 грудня 2017, 21:07
Відділення за адресою: Львів, пр-т В. Чорновола, 59
Доброго дня,

08.12.2017 (п'ятниця) орієнтовно 19:30-20:00 я завітав на відділення ОТП Банку у м. Львів по вул. Чорновола, 59. Мета візиту — поповнити свою карту, оскільки терміново потрібно було здійснити придбання авіаквитків. Вніс 14,5 тис. грн. через термінал встановлений в холі відділення. Після внесення готівки банкомат на деякий час «підвис» і видав, що відбулась помилка операції. Кошти з купюроприймача повторно не зявились, отримав чек на якому було зазначено, що відбулась помилка операції, проте прийнято повну суму 14,5 тис. грн.

Тепер у мене суттєві незручності і проблеми, оскільки кошти на карті відсутні, працівник кол центру повідомив, що питання можна вирішувати лише безпосередньо на відділенні, а відділення запрацює лише у понеділок. Відповідно, я не зміг придбати квитки (працівник Банку може пересвідчитись, що я пробував здійснити операцію придбання авіаквитків на суму 296,79 євро) і під загрозою моя бізнес поїздка.

Я природньо розумію, що технічні проблеми трапляються, але повинен бути механізм допомоги клієнтам (а я є клієнтом Вашого банку уже кілька років) в форс-мажорних обставинах, оскільки це, очевидно, не проблема клієнта несправність роботи засобів Банку.

Олександр, 0673504005
Дякую
OTP Bank
Відповідь банку
otpbank 11 грудня 2017, 16:18
Добрий день.
В першу чергу, приносимо наші вибачення за цю ситуацію.
Відповідальні співробітники банку займаються Вашим питанням і повинні були сьогодні з Вами зв'язатися.
Завчасно дякуємо за розуміння.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / OTP Bank 💰 / Відгуки про ОТП Банк 📝 / Через технічні проблеми Банку, потрапив в дуже незручну ситуацію.