Через технічні проблеми Банку, потрапив в дуже незручну ситуацію.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ОТП Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.5 | 42.05 |
EUR | 43.05 | 44 |
Всі курси банку |
08.12.2017 (п'ятниця) орієнтовно 19:30-20:00 я завітав на відділення ОТП Банку у м. Львів по вул. Чорновола, 59. Мета візиту — поповнити свою карту, оскільки терміново потрібно було здійснити придбання авіаквитків. Вніс 14,5 тис. грн. через термінал встановлений в холі відділення. Після внесення готівки банкомат на деякий час «підвис» і видав, що відбулась помилка операції. Кошти з купюроприймача повторно не зявились, отримав чек на якому було зазначено, що відбулась помилка операції, проте прийнято повну суму 14,5 тис. грн.
Тепер у мене суттєві незручності і проблеми, оскільки кошти на карті відсутні, працівник кол центру повідомив, що питання можна вирішувати лише безпосередньо на відділенні, а відділення запрацює лише у понеділок. Відповідно, я не зміг придбати квитки (працівник Банку може пересвідчитись, що я пробував здійснити операцію придбання авіаквитків на суму 296,79 євро) і під загрозою моя бізнес поїздка.
Я природньо розумію, що технічні проблеми трапляються, але повинен бути механізм допомоги клієнтам (а я є клієнтом Вашого банку уже кілька років) в форс-мажорних обставинах, оскільки це, очевидно, не проблема клієнта несправність роботи засобів Банку.
Олександр, 0673504005
Дякую
В першу чергу, приносимо наші вибачення за цю ситуацію.
Відповідальні співробітники банку займаються Вашим питанням і повинні були сьогодні з Вами зв'язатися.
Завчасно дякуємо за розуміння.