ОТР банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ОТП Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42 | 42.8 |
USD | 39.35 | 39.75 |
Всі курси банку |
У меня рассрочка, я прострочила проплату. Я знаю об этом, готова к штрафам и тд
Позвонил сегодня некий Александр Александрович(+380938039422)
Мол просрочка все дела… Но так по-хамски со мной еще не говорили! Эй, вы представители банка! Я — Ваш клиент как бы!
Хоть бы каплю уважения! Как с прислугой, как с человеком нисшего сорта… Я в шоке
Я настолько офигела, что аж слов нет!
Еще и трубку кинул… (одна нецензурщина только вырывается чтоб описать этого представителя)
Не знаю может ли кто то повлиять на это… Есть какое то высшее руководство или что, но смолчать я не смогла.
Реально, лучше накопить и купить за наличку, чем связываться с этими мутными схемами беспроцетнтных расстрочек с непонятными штрафами!
Підписавши договір про надання кредиту Ви погодилися виконувати всі його умови. Тому нарахування штрафних санкцій в разі прострочення виплат по кредиту є правомірним.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в разі відсутності простроченої заборгованості за Вашим кредитом, підстав для здійснення дзвінків з даного підрозділу Банку не виникатиме.
Запевняємо, що Ваше зауваження щодо дій співробітника Банку було направлено до керівництва відповідного підрозділу Банку для подальшої перевірки та аналізу вказаної Вами ситуації. В випадку необхідності, до співробітника, що мав відношення до ситуації, буде прийнято відповідні міри та проведено бесіду, під час якої буде наголошено на важливості дотримання корпоративних стандартів обслуговування. Додатково ми обов’язково вживемо заходи щодо недопущення подібних випадків у майбутньому.
Сподіваємося на Ваше розуміння.