Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення ОТП Банку: Черкаси, вул. Лазарєва, 6

Адреса:
Черкаси, вул. Лазарєва, 6
Телефон:
+38 (0472) 33-99-78
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:15-17:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
14 липня 2025, 19:24
Почалась історія з дзвінка менеджера Черкаського відділення з пропозицією співпраці.
Обіцяла трохи кращі умови ніж в інших банках для юр. осіб по деяким продуктам, надіслала на пошту комерційну пропозицію з тими ж умовами.
Також була обіцяна умова безкоштовного обслуговування рахунку на протязі трьох місяців.
Після відкриття рахунку та перерерахунку туди грошей, на слідуючий день приходить сповіщення, що умови змінені, звичайно ж не в кращу сторону.
Також з першого місяця знімають плату за користування рахунком (де мало бути 3 міс. без оплати).

Будь-які дзвінки до менеджера не принесли жодних результатів — спочатку розказувала що відбулись якісь збої, все вияснить і гроші повернуть, потім на тиждень взагалі пропала і не відповідала ні на дзвінки ні на смс.
В цей період я звертався на гарячу лінію (більше 10 раз. Але вони тільки «начебто» фіксують звернення і передають відповідальному менеджеру щоб той зв’язався з клієнтом), але і це призвело лиш до того, що через тиждень зі мною звязалась менеджер і знову пообіцяла все вирішити. Після останніх обіцянок пройшов ще 1 місяць — нічого не змінилось.

Взагалі не розумію куди дивиться керівництво цієї «шарашкіної контори» — по іншому назвати їх не можу, коли:

1. Менеджер Черкаського відділення — Лукашенко Ніна (з її слів вона ж Керівник напрямку обслуговування юр. осіб) дозволяє собі цілеспрямовано брехати, розповідаючи про неїснуючі умови та надсилати документи від імені «банку» з неіснуючими умовами, після чого просто пропадає, не відповідає на дзвінки та смс.

2. Керівник Черкаського відділення — Гібало Інна Ігорівна жодного разу не відповіла на телефонний дзвінок (номер її телефону дав менеджер гарячої лінії) — дзвонив більше десяти раз в різні дні напротязі тижня.

Також на гарячій лінії мені дали номер телефону відділення (сказали, це загальний номер відділення — дзвоніть), і там теж жодного разу не відповіли.

Ця «контора» знаходиться на 5-му місці рейтингу Мінфіна!!! — ЯК?
Такого відношення до роботи, співпраці, клієнтів, не тещо в інших банках, взагалі ніде не зустрічав!

Категорично не рекомендую ОТП Банк до будь-якої співпраці!

Мінфін, чим ви керуєтесь, коли визначаєте місця в ваших рейтингах? — тут мають місце або корупція, або така ж некомпетентність, як і в Черкаському відділенні ОТП у вищеперерахованих осіб, або цілеспрямоване *** під вашим прикриттям.
Коментарі (1)
1
22 травня 2023, 11:35
В Черкассах работают хамы, отношения к клиентам зависит от настроения администрации, не кому не рекомендую этот банк, самый ужасный банк…
Написати коментар
1
14 листопада 2022, 9:54
График работы отделения в г. Черкассы не соответствует информации на официальном сайте, отделение работает с 9 часов, но в 9−10 сказали выйти из отделения, так как у них совещание, операционная касса должна работать с 9−15, менеджер банка Владислава (более полно представиться она отказалась) заявила, что касса работает с 9−30. На горячей линии подтвердили, что касса работает с 9−15. На мою просьбу позвать управляющую, менеджер сделала вид, что позвала, управляющей я так и не увидела. На менежерах банка нет бейджиков, кто тебя обслуживает дагадайся сам. Очень жалею, что стала клиентом данного банка, ни в одном банке не встречала такого отношения к клиентам.
Написати коментар
1
27 березня 2021, 20:46
При зверненні на меседжери оператори відповідають щоб я писав їм з того номера, який зареєстрований в них в системі… Парадокс і головна проблема є в тому, що я саме з того номера їм і пишу!!! Це іншим словом як д***м назвати неможливо!
Написати коментар
5
31 січня 2020, 14:53
Хочу поделиться своим опытом работы с ОТП Банком. В силу своей профессиональной деятельности, я постоянно работаю с банками пользуясь разными банковскими продуктами. То- есть, я хочу сказать, что мне есть с чем сравнить. Несколько месяцев назад я открывала счета для Компании в которой работала в ОТП банке. Моя цель была ни только обслуживание, но и кредитование. С первой минуты моего пребывания в Черкасском отделении мне уделили максимум внимания. Еще даже не зная какого уровня я клиент, меня пригласила управляющая отделения в свой кабинет и проговорила со мной все аспекты взаимодействия. Также рекордно быстро была отработана индивидуальная программа кредитования для нашей Компании. Благодарю за слаженную работу! За то, что руководитель отделения действительно на своем месте. Приятная как человек и отличный профессионал!
Написати коментар
5
19 травня 2019, 23:01
Як фізичній особі мені доволі часто доводиться користуватися банківськими послугами. Але останні роки я обходила стороною віділення ОТП-банка в місті Черкаси. Для цього було декілька причин: мляве і незацікавлене обслуговування менеджерів, довгі та повільні черги в касу. Але нещодавно я потрапила у відділення ОТП в м. Черкаси і була здивована. Привітні менеджери, швидке обслуговування. Як виявилося у відділенні банка змінилось керівництво. І насправді відділення немов ожило. Новий керівник вдихнув нове життя. Молодець! Обслуговування вміло організовано і налагоджено, і мені, як клієнту банка це дуже приємно. Все працює відмінно! Тепер я буду користуватися послугами цього банка постійно.
Написати коментар
2
27 лютого 2019, 17:55
Решил купить товар в интернет-магазине в кредит. Выбрал ОТР банк. Получил позитивное решение о выдаче кредита. И… всего ничего — кредитный договор нужно подписать в отделении банка. На областной центр (Черкассы) всего одно отделение в котором всего ОДИН специалист, обслуживающий кредиты. Ожидание в очереди 50 минут… Чуть-чуть хамское отношение…
И тут выясняются нюансы:
1. Комиссия за первый взнос (кассовое обслуживание) — 75 гривен.
2. Погашение кредита через cash-in банкомат — тоже с комиссией. Чтобы пополнять без комиссии, нужно обязательно оформить карту банка (минимум полчаса времени, в субботу отделение не работает).
3. При оформлении кредита нельзя отказаться от СМС информирования, а это плюс 300 гривен к кредиту.

Осталось крайне негативное впечатление от визита в отделение.
Написати коментар
1
8 грудня 2018, 12:13
Обслуживался во многих банках. Но с таким не сталкивался, даже в Ощадбанке. Открыл счёт в ОТП как физлицо — платиновая карта Global Auto Card. Ну думаю иностранный банк, прочность, деловая репутация. Больше всего при выборе банка интересовала защита моих персональных данных. Так как планировал перевести все обороты из других банков в ОТП. Открылся и началось. Попросил открыть кредитный лимит, а на следующий день звонок от кредитого союза какого-то: «Мы предлагаем вам кредитный лимит...» Послал. Номер заблокировал. Хотел пожаловатся в ОТП. Да думаю случайность. И вот, проходит пара недель — приходят смс мне и жене (оставлял её контактный номер телефона) о выиграше авто и ссылка на сайт garant-auto.info. Понимаю что развод. Ну думаю по какой же схеме работают. Откуда у них мои персональные данные. Захожу на сайт и… — бинго! На сайте ссылка на ОТП и Global Auto Card. Немного погуглил нашёл полезную статью https://dnepr.info/news/poluchil-sms-o-vyigryshe-avto-ne-radujsya-obrashhajsya-v-kiberpolitsiyu. В понедельник свяжусь с кибер полицией и зайду в банк с заявлением о запрете передавать мои личные данные третьим лицам. Подводя итоги скажу, вариантов два: или банк осознанно передаёт данные третьим лицам или у них проблемы по линии безопасности. C VIP обслуживанием повременю. Завтра покажу деньги, а послезавтра мне голову снимут. Сильно разочарован. С уважением, Владимир Костогрыз.
Коментарі (1)
без оцінки
1 лютого 2018, 16:09
Пришло уведомление что копеечный долг с 2008 года продан коллекторам.Ни писем до этого ни звонков.
Коментарі (1)
2 не зарахована
18 травня 2017, 14:22
отримувала готівку через банк. В одній пачці (номіналом по 100 грн) виявилось 5!!! мічених купюр, які не прийняли ні в іншому банку, ні в магазинах. Пояснили, що так мітяться купюри на хабар і вони не повинні потрапляти в обіг взагалі.
Написати коментар
Ответ банка
OTP Bank
otpbank
18 травня 2017, 16:20
Доброго дня, Юлія.
Хочемо повідомити, що у відділенні ОТП Банку в м. Черкаси є все необхідне обладнання, яке визначає ветхість і зношеність купюр (в т.ч. і написи, які видно в ультрафіолеті). Ми хочемо більш детально розібратися у Вашій ситуації. Будь ласка, направте Ваш запит на адресу (просто скопіюйте) Call.Operator@otpbank.com.ua та укажіть Ваш контактний номер телефону для зворотного зв’язку.
Гарного дня.
Сторінки: 12
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ОТП Банку за адресою Черкаси, вул. Лазарєва, 6. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ОТП Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ОТП Банку розташованому за адресою  Черкаси, вул. Лазарєва, 6- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.