Відділення ОТП Банку: Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської Бригади, 12
Адреса:
Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської Бригади, 12
Телефон:
+38 (056) 770-44-16, 233-36-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:15-17:30), перерва: 12:30-13:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Катерина Калініченко
18 листопада 2022, 20:23
Звернулися з чоловіком до банку з метою взяти авто у кредит. У банку сказали, що вони співпрацюють тільки з 3 фірмами, через яких можна замовити авто Везем Авто, Ролідас на В8. Я обзвонила усі фірми і виявилося, що у Везем Авто найвигідніші умови, найнижчі відсотки. У банк я після того дзвонила рази 3 з одним питанням, чи не шахрай ця фірма? Банк запевняв, що це акредитовані партнери, багато років працюють разом, вони точно не шахраї (хай записи телефонних розмов моїх слухають) і ми вирішили взяти кредит на АВТО, програма називалася ШВИДКА АВТІВКА. Кредит на таку велику суму дали без проблем, що дивно. Без зайвих питань. У банку гроші на руки не дали і одразу перерахували їх фірмі. А на руки дали купу квитанцій, в яких було написано, що гроші ми отримали на руки… Під виглядом цільового кредиту нам продали споживчий (у мене переписка є з менеджерами, де чітко вказано, що це має бути кредит ЦІЛЬОВИЙ). Машини не має. Фірма шахрай. Вже перестала працювати. Міліція не хоче працювати від слова зовсім. Банк не проявляє розуміння. Не хоче переглядати умови кредиту, списати частину боргу…та будь-що. Ми справно виплачували усе на перед, поки не дізнались, що машини не буде. У кредитному договорі Везем Авто виступає поручителем, банк не хоче стягувати кошти з них. Адвокати в один голос стверджують, що банк був у змові. Дуже багато постраждалих. Я просто в шоці.
Написати коментар
Відповідь адміністратора
23 листопада 2022, 0:15
Відгук не зарахований (на 23.11.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Хотел взять кредит наличными в банке.
Подал заявку онлайн.
Подошёл в отделение — оформили документы.
Предоставил все телефоны и информацию.
По заявке не пришло ни ответа, ни привета и на следующий день банк от моего имени подал МОИ документы в какие-то левые, непонятные МФО, которые начали звонить с предложением взять у них кредит.
Ни по телефону, ни в отделении банка я на это согласия не давал.
Это вообще как понимать?
Следующий шаг сотрудников банка какой? Взять кредит на моё имя в данных МФО?
Коментарі (5)
Подал заявку онлайн.
Подошёл в отделение — оформили документы.
Предоставил все телефоны и информацию.
По заявке не пришло ни ответа, ни привета и на следующий день банк от моего имени подал МОИ документы в какие-то левые, непонятные МФО, которые начали звонить с предложением взять у них кредит.
Ни по телефону, ни в отделении банка я на это согласия не давал.
Это вообще как понимать?
Следующий шаг сотрудников банка какой? Взять кредит на моё имя в данных МФО?