Хамське відношення до клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
25.04.16 відвідала відділення ощадбанку в м.Винники, і стикнулась з надзвичайно грубим не коректним ставленням працівників. Оскільки сама працюю з людьми, розумію, що за пів дня дуже емоційно виснажуєшся, проте це не дає права хамити і переходити на особистості. Мені «порадили» оплачувати послуги через термінал чи сайт, прирівняли до не освітченої пенсіонерки. запитались «Чого приходите не перед 17 числом, менші черги?» у кожного свої обставини, яке право ваш працівник мав задавати такі питання щей в такому тоні. Я все можу зрозуміти черги, збій в програмі і т.д., але хамського поводження — ніколи. Розумію, що працівники так себе ведуть через «безнаказанність»(((