Мінфін - Курси валют України

Встановити

Необхідність переведення грошей з депозиту, який закінчився, на картку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Сергiй Смирнов 4 серпня 2022, 9:00
Добридень!
Повторно.
Мій депозитний вклад, договір № 150695704 закінчився 11 січня 2022 р. Він був оформлений у відділенні «Ощадбанку» м. Волноваха Донецької області. Зараз цього відділення немає. За рік до цієї дати, без телефонного дзвінка відсоток по вкладу знизили до 1%.
Ще до закінчення терміну дії депозиту фахівці «Гарячої лінії» «Ощадбанку» стверджували, що одразу після 11 січня 2022 р. гроші з нього автоматично будуть переведені на картку за умов відміни автопролонгації депозиту, що було вчасно виконано. Насправді ж депозит не був переведений на картку.
Я неодноразово протягом останніх 6 місяців звертався до фахівців «Гарячої лінії» «Ощадбанку», але вони вже відповідали по іншому: треба особисто звернутися до відділення «Ощадбанку». Але це було ніяк неможливо через закриті блок-пости.
Тепер я за допомогою мобільного додатку «Ощад 24/7» намагаюсь самостійно перевести гроші з депозиту, який вже закінчився, на діючу картку. Але коли я в «Ощаді 24/7» виконую всі необхідні операції, електронна система не дає можливості вказати номер поточного рахунку депозиту. Через це неможливо здійснити переказ грошей на картку. Мабуть, з поточним рахунком виконували якісь некоректні дії.
Якщо раніше, коли був зв’язок, на «Гарячій лінії» «Ощадбанку», мені відповідали, що гроші не перевели на картку тому, що я переселенець. А зараз, коли я телефоную по «Зворотньому зв’язку» «Ощадбанку», фахівці просто наді мною знущаються: я чекав їхньої відповіді 40 хвилин, 50 хвилин, годину, та так і не дочекався.
Може все-таки знайдеться хоча б один фахівець, який виправить помилку банку і зможе повернути мої гроші з поточного рахунку депозиту на діючу картку, і завершить мої митарства. Чи це ніколи не закінчиться?
З надією Сергій
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 16:24
Добрий день. Раніше ми повідомляли вам, що у разі відображення вашого депозиту в системі, ви можете обрати рахунок для перерахування коштів і операцію буде здійснено.
Зробити це потрібно не в новому додатку, а в старому, або веб версії. При цьому, обирати вам потрібно не не меню Перекази, а саме зайти в меню депозиту і обрати рахунок для виплати там.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Необхідність переведення грошей з депозиту, який закінчився, на картку