Мінфін - Курси валют України

Встановити

Смс о вызове в отделение

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
NemoYa 12 квітня 2021, 19:00
Получено смс о том, что мне необходимо 12 апреля посетить банк в определенное время. Сразу позвонила на горячую линию для уточнения причины по какой меня вызывают во время карантина в банк. Горячая линия не обладала информацией об причине вызова. Дали номер телефона отделения в которое приглашали. Номер отделения не отвечал на мои звонки. Живу в селе. Потратила почти день, выделила время чтоб приехать в город в то отделение. На мой вопрос о причине вызова, мы хотели вам сообщить, что вы можете у нас оформить валютную карту. Я дар речи потеряла. Вы реально издеваетесь, чтоб толкнуть свой продукт вы пригласили меня в отделение дважды смс. Я ВПЛ, думала, что причина вызова идентификация, предположила, что в нашем городе нет карантина и нужно явиться, но идентификация во время карантина вообще то отменена. Просто верх цинизма гонять людей в свои банковские отделения во время карантина. Скажите мне, стоило мне тратить время на посещение, рисковать заболеть и контактировать с кучей людей добираясь из села в город общественным транспортом? Клиентоориентированность банка нулевая. Если бы не ограничение законодательное на получение адресной помощи только через ваш банк, я ни за что не стала бы вашим клиентом.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 квітня 2021, 11:10
Доброго дня! В жодному разі не мали за мету завдати вам незручностей. Проходження ідентифікації на період карантину дійсно припинено. Стосовно телефонного дзвінка зазначимо, що в період завантаженості відділення пріоритет обслуговування надається клієнтам, що звернулись особисто. В таких випадках рекомендуємо зателефонувати пізніше.

З повагою, команда Ощадбанку.

Коментарі - 3

+
+29
corsww
corsww
12 квітня 2021, 20:03
#
Да уж точно ***банк. Так относится к людям могут только мерзавцы
+
+15
StarFighter27
StarFighter27
13 квітня 2021, 21:13
#
Нет слов.
+
+15
muchichka
muchichka
15 квітня 2021, 21:35
#
Була аналогічна ситуація: повідомлення від банку, що мені призначена зустріч на певну годину. Наступного дня знову нагадування про зустріч. Ваші менеджери ким себе уявили? Можуть викликати клієнтів на зустрічі? Допит буде з протоколом? Просто проігнорувала повідомлення. Юна команда уявила себе могутнім володарем клієнтів:)))
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися