Мінфін - Курси валют України

Встановити

The precedent

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
ustomerright 8 серпня 2013, 15:03
У зв'язку із закінченням терміну дії картки, я звернулася до відділення ВАТ Ощадбанку у м. Зіпоріжжі (06.08.2013 р.). А саме, відділення Ощадбанку №10007/0325 за адресою: м. Запороіжжя, вул. 8 Березня,32. оскільки спеціаліст відділення зробив помилку в написанні мого прізвища. Я звернулася до нього з проханням виправити цю помилку. Оскільки у мене на руках була маленька дитина (1,5 років), я попросилася, щоб мені надали консультацію з приводу цього питання без черги (адже в черзі попереду було 10 людей). З огляду не те, що помилка була допущена з вини спеціаліста відділення банку, і те, що моя маленька донечка плакала я не могла стояти в черзі так довго. Спеціалість відділення банку, в свою чергу, на моє прохання представитися меня (бейджик був відсутній) відреагував дуж непривітно (юнак, на вигляд 22-23 роки). Мовляв, що він нічого не знає (на що я показала картку, де була допущена помилка). Тоді він відмовив обслуговувати мене без черги. На прохання покликати завідуючого відділенням банку, він відмовив, мотивуючи це тим, що «не знають, де вона зараз знаходиться». Я тоді вирішила скористатися своїм правом та залишити письму скаргу в Книзі скарг, відгуків і пропозицій. На що мені знову відмовили, мотивуючи це тим, що теж не знають «що це»?) та «де її шукати»). Я знаходжу дуже прикрим прицентентом такого варіанту обслуговування клієнту банку. Дуже прошу звернути на цей прецидент та вжити необхідних заходів. Заздалегідь дякую за вжиття дієвих заходів, з метою подолання ЗНАЧНИХ прогалин в обслуговуванні клієнтів Вашого банку!
З повагою до Банку, Ірина Вікторівна! P.s.: Було використано псевдонім з особистих міркувань. The customer is alwaysright!

Коментарі - 2

+
+4
Илья Пугачев
Илья Пугачев
11 серпня 2013, 4:02
#
Нечего с детьми ходить по банкам. У всех дети, все их оставили дома и стояли в очереди.
+
0
vadimka1ka
vadimka1ka
12 березня 2014, 15:55
#
Ребят если вы получили карту и в ней ошибка нужно обращаться к тому кто её сделал, а не к кассиру, снять свою корону и спросить, а не балаболить возле окна, тем более с малолетними детьми которые раздражают своим воем, далее эта женщина скорее всего относиться к редкой породе называемой УЧИТЕЛЬ которые недосаливают нормально изъясняться, для сравнения военные которые приходят за картой, могут и час стоять и ТАКИМ людям хочется самому помогать, а вот тем кто ноет возле окна хочется списать по рылу чем то тяжелым!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися