Скарга на дії працівника віддлення №348 (м. Кривий Ріг)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Що конкретно було порушено: (послання на конкретні статті закону зможуть стати у нагоді при спілкуванні із «співробітниками» банку)
ст. 55 в Законі «Про банки і банківську діяльність»:
фінансовим організаціям заборонено вимагати від клієнта придбання послуг (товарів) від банку або від спорідненої, чи пов'язаної особи банку, як обов'язкову умову для банківського обслуговування.
ст. 6 в Законі «Про страхування»:
добровільне страхування у конкретного страховика не може бути обов'язковою умовою при реалізації інших правовідносин
ст. 55 в Законі «Про банки і банківську діяльність»:
фінансовим організаціям заборонено вимагати від клієнта придбання послуг (товарів) від банку або від спорідненої, чи пов'язаної особи банку, як обов'язкову умову для банківського обслуговування.
ст. 6 в Законі «Про страхування»:
добровільне страхування у конкретного страховика не може бути обов'язковою умовою при реалізації інших правовідносин
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.65 | 44.65 |
Всі курси банку |
Представник банку, а ним виявилася завідувач відділення ТВБВ №348 Шатіленко Тетяна Анатоліївна, повідомила мене про необхідність укладання ОБВ'ЯЗКОВОГО страхового договору строком на 1 місяць за 30 грн. Жодних аргументів про необхідність укладання такого договору вона не надала. На прохання вказати нормативні акти та/або документи що регламентують цю банківську вимогу — вона відповіла відсутність таких документів.
Представник банку прямо зазначила, що єдиною умовою обслуговування мене у відділенні (видача БУДЬ-ЯКОЇ картки, в тому числі соціальної) буде оформлення страховки. При цьому вона не змогла чітко сформулювати ані умови настання страхового випадку, ані мої дії у разі виникнення цього випадку. Всі мої аргументи щодо протиправності дій працівника банку та відсутності в мене бажання оформлювати страховку — ігнорувалися. Мені також було відмовлено у праві ознайомитися з договором страхування ДО його оформлення. Звісно з умовами договору про відкриття карткового рахунку я мав можливість ознайомитися тільки ПІСЛЯ оформлення страховки і надання своїх документів.
З метою економії власного часу та нервів я був змушений погодитися на втрату коштів (30 грн., сума не значна але принципіально незрозуміла) та оформити непотрібну мені страховку, адже жодного іншого виходу з ситуації я не мав.
Процес складання двох договорів — страхування та відкриття карткового рахунку зайняв приблизно годину часу. При тому я жодного разу не був попереджений про передачу моїх персональних даних третій стороні (страховій компанії Метлайф)
Також зазначаю, що в процесі укладання договору персональний пароль доступу до рахунку (дівоче прізвище матері) був ДВІЧІ голосно озвучених на все відділення.
Додатково потрібно відмітити загальну непідготовленість відділення працювати з клієнтами:
— вікна співробітників не пронумеровані і клієнти мають бігати від одного до іншого в пошуках голосу співробітника, що їх кличе (за годину очікування таке я бачив тричі);
— не зрозуміло до кого можна звернутися для вирішення питання клієнта — комуналку спочатку приймали в центральному віконці, а потім вже в лівому, при тому що співробітники свої місць не залишали;
— жодним чином не промаркована соціальна відстань, що її мають дотримуватися клієнти;
— санітайзери відсутні;
— таємну персональну інформацію клієнти змушені вказувати на клаптиках паперу;
Дуже прикро було бачити рівень якості роботи ДЕРЖАВНОГО банку!