Мінфін - Курси валют України

Встановити

несправний термінал чи навмисне стягування грошей

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Київська, 6
24,02 я за допомогою терміналу, що знакодиться у відділенні вул. київська 6, намагалась оплатити комунальні послуги. Термінал операцію провів, а на моменті друкування чеку «завис»і не відав ні чек ні картку. Подзвонивши на гарячу лінію мене повідомили, що все чим можуть мені допомогти — це заблокувати картку ( я погодилась). Я користуюсь багатьма банками і терміналами, тому в курсі, що бувають збої і банкомати/термінали можуть «забирати картки», але!!! через 3 години незнайомий чоловік приніс мені мою картку, бо термінал її «виплюнув» коли він намагався здійснити потрібні йому операцію.
26,02 коли я звернулась до відділення з проханням розблокувати картку ( крім того, що я за це заплатила 30 грн, хоча це не я загубила картку, а термінал Вашого банку був несправним), під тим самим терміналом була черга і виникла вона знову ж таки по причині того, що термінал вже пів години не «віддає» картку, причому люди в черзі підтвердили що це для ньго звична справа! — на це зауваження працівники відреагували хамством і відмовились викликати старшого і приймати скаргу! На зауваження, що термінал несправний, напишіть обьяву допоки його не відремонтують — відповідь була, що його ніхто ремонтувати не збирається — і якщо вам щось не подобається, то платіть через касу з комісією.
Висновок:
1) у відділенні працюють хами, що не вміють спілкуватись з клієнтами і точно ними не дорожать ( оскільки після такого спілкування виникло сильне бажання змінити банк)
2) очевидна несправність терміналу ніяк не обходить працюючий персонал ( вони ( зрозуміло що не безпосередньо працівники відділення) отримують по 30 грн за кожну заблоковану картку, крім того поки термінал не працює люди в черзі вимушені платити через касу.
3) Такого не професіоналізму і хамства співробітників я ще не зустрічала, відділення найближче до мене, тому скоріше за все буду вимушена не лише зміними відділення, але й банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2018, 14:40
Доброго дня. Приносимо вибачення за завдані Вам незручності. Інформацію про роботу терміналу передамо у відповідний відділ.

Коментарі - 3

+
0
andrey1970
andrey1970
26 лютого 2018, 11:58
#
У меня была похожая ситуация. Зарядил в терминал 3 купюры по 500 грн. — на счет зачислили 1100.
Писал заявление. Через 3 (три)!!! месяца после обращения, пришел ответ — Ваше обращение было рассмотрено, но избытка купюр не обнаружено. Так понял что никто и не рассматривал, просто отмазались.

Похожая ситуация была у меня в прошлом году в CashIn банкомате Укрсибба, так вот там деньги вернули в течении двух недель.

Скан заявления, если кому интересно:
https://i.imgur.com/tonurBW.jpg
+
0
Vikusyia
Vikusyia
26 лютого 2018, 12:01
#
Если карта не возвращается, то жмите несколько раз кнопку «отмена», как правило после этого как выезжает обратно
+
0
StarFighter27
StarFighter27
26 лютого 2018, 12:06
#
1. Этим хамам не за что дорожить за минималку клиентами, которые и так хамят, что волосы дыбом на голове стоят. Порой и с угрозами.

2. Эти терминалы лучше не беспокоить. Они часто зависают. А через интернет нельзя было все проплатить? Или хотя бы через терминалы Привата. Там никаких зависаний и сжираний денег я не наблюдал

3. Ходите в другой банк, где профессиональные и вежливые сотрудники, терпящие хамство и скотство от клиентов
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / несправний термінал чи навмисне стягування грошей