Мінфін - Курси валют України

Встановити

відсутність адекватної реакції

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
sebek 29 грудня 2016, 20:03
17.12.2016 я додав коментар про самовільний передання картки Ощадбанком. Після цього 21.12.2016 нижче коментаря з’явився допис представника банку з обіцянкою розібратися в ситуації. Я самостійно з’ясував адресу відділення, про що разом з особистими даними повідомив представнику банка. Гадаєте щось за цей час змінилося?? НІ. Ніяких пошуків винних, ніяких деталей цього, на мою думку, злочинного вчинку. 16.01.2017 я відвідаю відділення банку і заберу нав’язану картку, а також свій екземпляр договору. І шановна адміністрація Ощадбанку, мені плювати чи встигнуть Ваші регіональні фахівці виконати перевидання картки, яке вони самі і ініціювали. Гадаю, що банк не зацікавлений у вирішенні цього питання і умисно погіршую ситуацію.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 січня 2017, 17:23
Добрий день. Питання було передане на розгляд профільного відділу Банку. Приносимо вибачення за затримку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися