Мінфін - Курси валют України

Встановити

Це жах, а не банк!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
nataha4 7 грудня 2016, 20:31
05.12.2016 року майже о десятій вечора з моєї зарплатної картки Ощадбанку було знято 801 грн, через хвилину намагаліся зняти ще кошти, але тієї суми, що залишилася у мене на рахунку не було достатньо і операцію було відхилено. В цей момент я знаходилася вдома і жодних переказів цього дня по картці я не робила, а що знято гроші я дізналася з смс повідомлення які надійшли. Банківська картка знаходилася у мене і я нікому не повідомляла ні номера карти ні пінкоду. Щойно я побачила повідомлення я зателефонувала на гарячу лінію, та заблокувала картку. Наступного дня з ранку я одразу поїхала до відділу поліції та написала заяву слідчому за фактом шахрайства і незаконного переказу коштів з мого рахунку, потім звернулася до одного з відділень банку та пояснила ситуацію, мені дали роздруківку з мого рахунку і навіть не пояснили, що я маю ще написати їм заяву на відмову від останньої операції яку я не виконувала. Віднісши виписку по рахунку до відділу поліції я знову зателефонувала на гарячу лінію банку, де мені пояснили що я маю ще написати заяву і в відділенні банку, саме в тому де я отримувала картку. Я поїхала до іншого відділення, чекала в черзі майже годину і коли повідомила про свою ситуацію, то касир банку сказала, що я маю їхати до центрального відділення Ощадбанку. На жаль цього дня я не змогла потрапити до центрально відділення, бо я також працюю, а центральне відділення знаходиться достатньо далеко в нашому місті. Вже наступного дня я з самого ранку дісталася центрального відділення, де пояснила ситуацію менеджеру, яка сказала мені очікувати своєї черги!!! Я очікувала близько пів години, а коли черга дійшла до мене, то як виявилося в банку немає зв«язку з сервером і в мене не можуть прийняти заяву!!! Запитавши коли з»явиться звязок з сервером мені відповіли, що невідомо, можливо черезь п«ять хвилин, а можливо і до кінця дня не буде!!! Я нічого не можу вдіяти з тим, що мене пограбували!!! Це просто жах!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2016, 14:14
Доброго дня! Будь ласка, напишіть відділення, в яке Ви звертались, а також Ваші контактні дані ПІБ та номер телефону. Дякую!

Коментарі - 2

+
0
nataha4
nataha4
7 грудня 2016, 20:46
#
Мені ніхто не хоче допомогти, ніхто в жодному відділенні банку м.Сватове не пояснив, що робити в такій ситуації!!! Я просто в розпачі!!! Жодної заяви мені не дали написати!!! Чому немає ніякої системи захисту рахунків?? Чи повернуть мені ці гроші??? Оператор в КЦ сказала, що я маю подати протягом 5 днів заяву, а в мене просто її навіть не приймають! Що робити в данній ситуації???
+
0
chapcina
chapcina
9 грудня 2016, 0:00
#
2 месяца назад у меня тоже сняли деньги со счета. Написала заявление в полиции и в банке. Жду. Кроме этого написала ПышномуА. А 7 декабря в 9 вечера сняли деньги-кредит, который нам навязали (на зарплатной карте) у моей коллеги. Если в ближайшее время не получим деньги — наш коллектив поменяет банк.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися