Мінфін - Курси валют України

Встановити

картка киянина

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
lili888 3 листопада 2016, 14:40
в вересні минулого року мала нагоду оформити БЕЗКОШТОВНУ!!! Картку киянина в відділенні Ощадбанку.Приходили представники банку на роботу і розповідали, які можливості відкриває Банк для людей… картку зробила, але Ощадбанк вирішив змінити Тарифи, щодо картки і не повідомив мене, ні, вибачаюсь.повідомив через рік!!!, що я винна банку 120 гривень. В віділенні відповіли, що це мої проблеми, що я мала слідкувати з змінами на сайті банку,і що так банк «стимулює » користування карткою… чомусь я вважала, що Картка киянина повинна полегшувати життя киянам, а не навпаки… це НЕ мій банк в МОЇЙ КРАЇНІ…
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2016, 14:46
Добрый день. Картка киянина обслуговується відповідно до діючих Тарифів Банку. В залежності від тарифного пакету річне касове обслуговування картки може змінюватись. Ознайомитись з Тарифами Ви можете на сайті Банку. http://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/Kiev+Card/

Коментарі - 4

+
0
Владимир Бабчук
Владимир Бабчук
4 листопада 2016, 19:27
#
Я тоже оказался в такой ситуации:
http://minfin.com.ua/company/oschadbank/review/105131/
Ходил в отделение, ругался с ними пол дня, в ответ — формальные отговорки, что я как клиент должен бану всё, а он (банк) как исполнитель финансовых услуг мне не должен ничего, даже нормальным образом (хотя бы через СМС) меня уведомить о смене тарифного плана.
Я думаю надо писать жалобу в общество защиты прав потребителей, ведь все клиенты банка являются потребителями его финансовых услуг. А эти услуги банк в нашем случае не выполняет, а оплату за них берёт, причём наперёд.
+
0
Владимир Бабчук
Владимир Бабчук
4 листопада 2016, 19:29
#
А вообще, все муниципальные карточки городов не должны иметь платного обслуживания и платного СМС.
У ПриватБанка получается всё это предлагать бесплатно, то почему Ощад не может так поступить?
+
+6
kybik78
kybik78
6 листопада 2016, 16:29
#
В двух словах это жадность и тупость.
+
0
demich
demich
26 вересня 2018, 17:03
#
По новым тарифам «Мой комфорт» в месяц 5 грн. выложи этим бандитам: «Підключення послуги СМС-банкінгу до Муніципальної картки є обов'язковим. Для пенсіонерів внутрішньо-переміщених осіб послуга не тарифікується за картками ЕПП, MC Debit Standard, MC Debit Gold, MC Debit World „
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися