Мінфін - Курси валют України

Встановити

Необслуговування клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
galuska75 12 жовтня 2016, 17:15
Моя дитина зареєструвалася на «гарячій лінії» для отримання картки «Ощадбанку» з метою отримання адресної допомоги як переселенцю, обравши дату і час звернення до банку. У відділенні м. Маріуполя за адресою: пр. Будівельників, 39 — їй відмовилися надати послугу щодо укладання з нею договору та прийняття документів через відсутність працівника на роботи, який приймає документи. Грубий працівник відповів: «Приходьте завтра, або їдьте до керівництва» (яке знаходиться в іншому відділенні).
Людина, навчаючись в інституті, обрала зручний для себе час для відвідування відділення банку. Надання адресної допомоги фіксується з дати прийняття документів у банку.
Навіщо існує «гаряча лінія» для реєстрації клієнтів? Чи можуть працівники банку відмовляти у наданні послуги у такому випадку?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2016, 17:36
Добрий день. Необхідно уточнити по якій причині була відмова. Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ПІБ дитини і контактний номер телефону.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися