Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не роблять карту 2 місяці - пластик закінчився!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
KLIENTUKRBANKA 4 жовтня 2016, 20:54
Втративши зарплатну карту звернулася на гарячу лінію (ГЛ), щоб заблокувати та замовити
нову. Карту заблокували. Для замовлення нової карти, так як в мене змінилося прізвище і
паспортні дані, на ГЛ мене відправили у відділення, так як зміна даних можлива лише
там, хоча я повідомила оператору, що дані у відділені я вже змінювала. Звернулася у
відділення, там повідомили, що мої дані вже давно змінені, замовила карту. Сказали, що
карта буде через 2 тижні. Через місяць я так і не отримала карту. Кожного дня телефонувала,
уточнювала чи правильно замовила, казали все добре, очікуйте. Останній раз повідомили, що,
можливо, пластик для карт закінчився. Зателефонувала на ГЛ, там після дооовгого
очікування оператор знов відправляла у відділення. Розмова з оператором тривала ще
хвилин 10, після чого вона все ж таки перевірила дані і сказала, що карта була
заказана некоректно. Виконала замовлення нової карти з новим прізвищем і повідомила, що
через 2 тижні я отримаю свою карту. Через два тижні я звернулася у відділення і от несподіванка: МЕНІ ЗНОВУ НЕ ЗРОБИЛИ КАРТУ. Зрозумівши, що з таким персоналом карти мені не бачити, я попросила видати мені залишок коштів. Співробітник банку Щур Світлана (відділення №10026/0122) сказала, що сьогодні я зможу отримати гроші тількі необхідно зачекати. Після 2 годин мого очікування мені повідомили, що гроші я не отримаю, тому що в них в системі помилка, ЯКА ТРИВАЄ ДВА МІСЯЦІ, АЛЕ ЯКУ НІХТО НЕ ПОМІЧАЄ. Після цього всього в мене є питання: Коли вже співробітники банку будуть вирішувати проблеми, або якщо вони не взмозі це робити, то передавати до вищого керівництва, щоб ті вирішили моє маленьке питання. І ще одне: МЕНІ ХТОСЬ ВІДДАСТЬ МОЇ ГРОШІ І КОЛИ?????????
Ощадбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2016, 11:29
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Ситуація недопустима! Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ — оперативно вирішимо питання.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Не роблять карту 2 місяці - пластик закінчився!!!