×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Kovpak53
- 26 травня 2016, 21:11
- Василий, Кривой Рог
У мене закінчився строк дії картки, проте у відділенні ощадбанку відмовилися замінити картку посилаючись на якийсь збій у роботі обладнання. Замість цього порадили звернутися за телефоном 0800210800, але там прийняли в мене звернення та мабуть і забули. У мене на рахунку пенсія яку я не можу отримати. Прошу дати відповідь чи зможу я отримати пенсію, і як, чи вже можна з нею розпрощатися.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
- +
- 0
- VanyaKachan
- 5 червня 2016, 9:21
- #
Ощадбанк автоматично відправляє нову карточку, коли у 1ї закінчується строк дії картки. Треба лише подзвонити 0800210800 і дізнатися у яке відділення її відправили, і коли саме вона приїде, потім приходите у це відділення зі старою карточкою і міняєте її на нову.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися