Мінфін - Курси валют України

Встановити

Все складно та незрозуміло

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Shalimova 8 квітня 2021, 16:36
Я бачу, що не тільки в мене така проблема… завантажила я додаток О банку, внесла все свої данні. Курьєр мав мені доставити картку, по приїзду купа фоток зі мною, без мене, с карткою, с паспортом… підписала купа всього, кур'єр поїхав, після чого подзвонили як я зрозуміла зі служби безпеки. Перечислити треба було всіх родичів, та їх дату народження, (де я не могла назвати точні дати) питали навіть про мою свекруху (це вже смішно)
Попросили дати два номера, дала номер чоловіка та сестри. Їм також дзвонили и купа запитань! На наступний день з ранку мені подзвонили, сказали що мені кредит схвалений, і чи буде у мене можливість активувати картку. Активую картку, а там кредитний ліміт 0грн.
На все це мені ось що пояснили:
«Ваш кредитний ліміт 0 грн.
На жаль зараз підвищити кредитний ліміт немає можливості. Картка, наразі дає Вам можливість користуватися власними грошима. Якщо Ви активно будете користуватися карткою, то в майбутньому Банк розгляне можливість підвищити Вам кредитний ліміт».

Скажіть мені, для чого я витратила стільки часу, що б мені відкрили картку для депозиту? Тепер я маю витрати знов свій час, щоб закрити цю картку та розірвати договір!
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 14 квітня 2021, 17:09
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / O.Bank 💰 / Відгуки про O.Bank 📝 / Все складно та незрозуміло