Neobank вкрав у мене з картки 800 доларів США!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Поки хочемо спробувати роз'яснити вам ситуацію:
Коли ви здійснюєте операцію з використанням картки в будь якій точці (в банкоматі / в торгівельній точці), ця точка спочатку надсилає до Банку певний запит, щоб перевірити, чи достатньо на картці коштів для проведення операції. Якщо коштів достатньо, вони блокуються та точка проводить операцію, і в цей час ви отримуєте послугу. Та при цьому кошти ще залишаються на вашому рахунку, але ви їх вже не бачите. В період від 2 до 30 днів точка звертається в свій обслуговуючий банк і той надсилає запит в Ваш банк на списання та переказу коштів. Так працюють Міжнародні платіжні системи Visa та MasterCard.
Ми взяли на контроль дану ситуацію та перевіримо всю надану вами інформацію. Ми зв'яжемось із вами для надання інформації та погодження подальших дій.