Neobank не повертає гроші після невдалої покупки в Інтернет крамниці
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
1 травня намагався придбати товар в закордонної Інтернет крамниці на суму $119.95. Операція була невдалою, тому банк вказав інший billing address, ніж вказаний в моєму паспорті. Отримав лист від крамниці, що операція дійсно була невдалою, який надіслав в Neobank. Після безлічі дзвінків і розмов з підтримкою бачу, що банк не збирається розблоковувати гроші поки не пройде 30 (!). Не має сенсу казати, що це повний д*білізм, бо більшість банків розблоковують гроші протягом 5−7 днів, якщо не має списання. Сьогодні 8 травня і грошей досі не має. До речі, Приватбанк розблокував мої гроші в подібній ситуації в тій самій крамниці на другій день. Абсолютно незрозуміла позиція банку, що свідчить про те, що Neobank не підходить для розрахунків в Інтернеті.
Відповідь банку
9 травня 2022, 18:23
Доброго дня! Дякуємо, що поділились ситуацією. Так, дійсно, внутрішній регламент банку передбачає розблокування коштів протягом 30 діб. Це максимальний термін, але зазвичай розблокування відбувається раніше — як тільки банк отримує відповідний документ від банку-еквайеру.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- 0
- Qwerty1999
- 8 травня 2022, 13:32
- #
Значит у Конкорда совсем плохо с деньгами…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися