Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
ValentynaIvan12 23 січня 2015, 20:01
Шановне керівництво Надра Банку, хочу звернути Вашу увагу на поведінку деяких співробітників на вашому відділенні, а саме у відділенні за адресою м.Васильків вул.Грушевського 21. Цей інцидент стався на цьому тижні, коли я і моя колега хотіли зняти кошти з наших зарплатних карток, ми отримуємо кошти через ваш банк вже не один рік, і нам необхідно було звернутися до менеджера, але нам сказали зачекати і за 15 хвилин чекання ми спостерігали за тим, як менеджер Юлія, яка все ж таки потім нас обслужила, нахабно залицялась до зовсім молодого хлопчини, іншого співробітника. Це було настільки неприємно, хотілось ій спочатку сказати, ти взагалі себе бачила, у твоєму віці, так поводитися, та ще й на роботі — просто неприпустимо. Завжди непричесана та неохайна, жінка і на роботі жінка! Справжня жінка — так не поводиться! Я мабуть, так відреагувала на це, тому що мені вже багато років і для мене це неприпустимо. Я хотіла поскаржитись керівнику відділення, але до неі прийшли інші клієнти і вона була зайнята, тим паче в кабінет були закриті двері і вона нічого цього не бачила, і я не захотіла чекати, коли вийдуть клієнти. Насамперед ми клієнти банку — і ми не повинні спостерігати за такими речами! Мені подобається обслуговуватися на цьому відділенні, сподіваюсь більше такого ніколи не станеться! Валентина
Надра
Відповідь банку
26 січня 2015, 14:13
Добрий день. Просимо вибачення за доставлені незручності. Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася, і прикладемо максимум зусиль, щоб подібні інциденти не виникали в майбутньому. Дякуємо за повідомлення.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися