завис платеж по интернет-банкингу
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Добрый день! 13.01.15 г отправила платеж по интернет-банкингу, к получателю он до сих пор не дошел, а с моего счета деньги списали. Обращалась на горячую линию, писала письмо на инфо-линию, написала заявление в отделении с просьбой вернуть деньги на карту… Все безрезультатно. Квитанция №54245, транзакция №38612923. По слухам — у банка проблемы с внешними платежами, и с возвратом тоже…
Відповідь банку
22 січня 2015, 11:34
Уважаемый, 1234abc. Для выяснения вопроса, пожалуйста, отправьте на электронную почту: k_servisa@nadrabank.ua электронный файл с информацией об оплате в системе Интернет банкинг. В тексте письма укажите ссылку на эту страницу. Спасибо!
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар