Мінфін - Курси валют України

Встановити

фінансове ..

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
klienkatNadra 14 січня 2015, 20:06
Моя скарга банально i тенденційнo на сьогодення повторює сотні скарг з інформаційних порталів МінФіну і інформаційних порталів http://banki.ua.

Моє ім´я, Освальд Лариса, валютний депозит 26350275361501, PAB NADRA, закінчився, 18.11.2014, у Києві,

валюту не видають на протязі 3 місяців, після багатьох звернень, як усних так і письмових, офіційної відповіді не дають, на дзвінки — нема відповіді, ховаються, чи немає на місці,

менеджери Пащук Наталя Анат., Турянська Марiя Валентин., яка повинна обслуговувати VIP клієнтів;

багаторазове звернення до пруденційного департаменту Нацбанку безрезультатне, формальні відписки, а тобто: тільки вирішення суду змушує банк до виплат заборгованностей клієнтам, який же це нагляд? некомпетентний, безпорадний це не нагляд, а насміховисько.

Дуже дуже прикро, марна трата грошей на цілі департаменти та їх начальників, таємничі імена яких неможливо довідатися; дуже ймовірно, що саме це, розв´язує руки банкам, їх 100% впевненості в своїй безвідповідальності; народжує і підтримує чорні ринки продажу валюти… хтось на цьому добре гріє руки,

перекупу депозитів за півціни- інтернет повен пропозивій, а безправні громадяни йдуть на це аби щось повернути із загубленого… Так, це фінансове рабство, валютний геноцид свого народу.

Я не давала згоду на свавільне распорядження моїми коштами ні для проведения аукціонів-торгів на користь банку, ні для виділення кому б то не було кредитів, ні для утримання роздутого, некваліфікованного, до того ж невихованного персоналу банка, персоналу, не маючого уявлення ні як має насправді виглядити кваліфікована робота банка, не маючи культури обслуговування клієнтів банку, або культури чи бодай людскої моралі взагалі.

У якоме ми віці, Панове, ми ж боремося за інтеграцію до Європи…
Надра
Відповідь банку
15 січня 2015, 11:48
Добрий день. Дозвольте Вас завірити, що співробітники нашого Банку зацікавлені в швидкому вирішенні питання. Ми працюємо над врегулюванням ситуації. Дякуємо за звернення.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися