Долго «идут деньги»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я ещё 12.09. совершила платёж через кассу Недра на счёт банка Аваль, но деньги до сих пор не пришли, сегодня уже 16.09. А кассирша уверяла за 2-3 дня поступят. В чём причина задержки? Как это выяснить? На горячую линию второй день не дозвалнюсь, каждый раз слышу в трубке «линия перегружена»
Відповідь банку
16 вересня 2014, 17:22
Уважаемая, alenywka. Для выяснения ситуации сообщите, пожалуйста, на K_Servisa@nadrabank.kiev.ua ваши данные (ФИО, контактный номер тел. скан-копию платежа, адрес отделения в котором вы находитесь на обслуживании). В тексте письма укажите ссылку на эту страницу. Спасибо!
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- Nadra Bank
- 16 вересня 2014, 17:22
- #
Уважаемая, alenywka. Для выяснения ситуации сообщите, пожалуйста, на K_Servisa@nadrabank.kiev.ua ваши данные (ФИО, контактный номер тел. скан-копию платежа, адрес отделения в котором вы находитесь на обслуживании). В тексте письма укажите ссылку на эту страницу. Спасибо!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися