Дешева рибка – погана юшка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
В понеділок 1 вересня ц.р. в одному з ваших відділень на Чернігівщині заплатили за будматеріали з доставкою значну суму, влаштувала комісія – 0,5%, у інших банках дорожче. Але як виявилось «дешева рибка – погана юшка». Станом на 15 год. п`ятниці будматеріали нам так і не завезли бо гроші не надійшли. Коли спитали у відділенні банку про причину нам показали оголошення біля каси що платежі йдуть 3 дні, але ж уже практично на той час 5 день закінчувався. З розмови між співробітниками стало зрозуміло що з початку тижня жоден платіж не відправлено. Попросили повернути кошти на що нам відповіли що повернути можна тільки без комісії і за наявності готівки у касі, але, вибачте, за що платити комісію, якщо банк не виконав свою роботу та ще й створив нам значні труднощі. Заплановану на вихідні роботу прийшлося відкласти, у запрошених майстрів теж свій графік. Приїхали до батьків допомогти з ремонтом, обмежені у часі. Просимо дати чітку відповідь як швидко повернуть нам гроші і чи правомірно утримання в даному випадку комісії за «послуги банку»? Сподіваємось що це просте питання не потребує уточнення даних по платежу і відписок на цю тему ви не писатимете.
Відповідь банку
8 вересня 2014, 16:51
Шановний sillywoman. Для з'ясування ситуації, вказаних даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Повідомте, будь ласка, на K_Servisa@nadrabank.kiev.ua, вказавши посилання на відгук, ваші дані (ПІП, контактний номер тел., адреса відділення, скан-копію платіжного доручення ).
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар