Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дешева рибка – погана юшка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
sillywoman 7 вересня 2014, 17:42
В понеділок 1 вересня ц.р. в одному з ваших відділень на Чернігівщині заплатили за будматеріали з доставкою значну суму, влаштувала комісія – 0,5%, у інших банках дорожче. Але як виявилось «дешева рибка – погана юшка». Станом на 15 год. п`ятниці будматеріали нам так і не завезли бо гроші не надійшли. Коли спитали у відділенні банку про причину нам показали оголошення біля каси що платежі йдуть 3 дні, але ж уже практично на той час 5 день закінчувався. З розмови між співробітниками стало зрозуміло що з початку тижня жоден платіж не відправлено. Попросили повернути кошти на що нам відповіли що повернути можна тільки без комісії і за наявності готівки у касі, але, вибачте, за що платити комісію, якщо банк не виконав свою роботу та ще й створив нам значні труднощі. Заплановану на вихідні роботу прийшлося відкласти, у запрошених майстрів теж свій графік. Приїхали до батьків допомогти з ремонтом, обмежені у часі. Просимо дати чітку відповідь як швидко повернуть нам гроші і чи правомірно утримання в даному випадку комісії за «послуги банку»? Сподіваємось що це просте питання не потребує уточнення даних по платежу і відписок на цю тему ви не писатимете.
Надра
Відповідь банку
8 вересня 2014, 16:51
Шановний sillywoman. Для з'ясування ситуації, вказаних даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Повідомте, будь ласка, на K_Servisa@nadrabank.kiev.ua, вказавши посилання на відгук, ваші дані (ПІП, контактний номер тел., адреса відділення, скан-копію платіжного доручення ).

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися