ЯК В НАДРА БАНКУ КЛІЄНТІВ «ФУТБОЛЯТЬ»...
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Шановні! Скільки вже ви може нас «динамити» з конкретними фактами? Сподіваюсь, що зацікавлені читачі вже давно сміються з ваших ударів у небо! Ми й висвітлюємо ці всі події на загал, тому що від Рівненської філії інформація одна — всім займається Головне управління! Правда була і ще одна інформація від Рівненської філії (від вашого спеціаліста служби безпеки) — про оперативне заблокуавння коштів. Прохання підтвердити чи спростувати ці слова! По-друге, ми надсилали скаргу Зінкову Д.В. на Головне управління — то дайте ж відповідь! Ви ж тут пасуєте на Рівне, а Рівне на Київ… Ви не тільки постійно відмовляєтеся, а й ніякої допомоги не надаєте! Чи звернення до Привата 28.10.2013 — це по вашому оперативність? Які відповіді надає Приват? І врешті-решт де результати розслідування? Ви ж обіцяли ознайомити нас! Поки з вашого боку йде гра в одні ворота! Не по чесному це якось, не по діловому! В першу чергу банк має турбуватися про безпеку вкладів клієнта. Не тримайте нас за дурнів — ми ж Ваші клієнти! ДЕ НАШІ ГРОШІ?
Написати коментар