ОБЕРЕЖНО - НАДРА БАНК!!! КРАДУТЬ КОШТИ З РОЗРАХУНКОВОГО РАХУНКУ!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Це на вашу думку оперативне звернення? Що зроблено в період 12.08.2013 по 01.11.2013? Чому ваші ж спеціалісти встановили програму на компютер де »… встановлено ряд порушень вимог правил інформаційної безпеки, яких необхідно суворо дотримуватись для безпечного користування системою дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк»...??? Яким чином "… Співробітниками нашої служби безпеки було, з Вашого дозволу, перевірено Ваш ПК.." якщо такого не було?
Аналогічно припускаю, що відбулося втручання третіх осіб у вашу систему банківської безпеки. А на підставі того, що нам не надані результати внутрішнього розслідування — роблю висновок: ви свідомо замовчуєте справжню причину даної проблеми — злам системи Надра банку. Ми також провели своє внутрішнє розслідування, яке довело що ніяких шкідницьких програм встановлено не було, а ключі ніхто не викрадав.
Таким чином банк провів платіж аж ніяк не за нашим дорученням. А якщо б клієнтура вашого банку складалась лише з осіб, що користуються ліцензійним ПЗ — надра банк давно б збанкрутував. Це навпаки ми допомогли вам в «такий спосіб» виявити прогалини у вашому дистанційному ПЗ. Проблема тут значно виходить за загальні рамки. Під прицілом — кожен клієнт банку.
Банк прийняв вигідну тільки для себе позицію, звинувачуючи клієнта опираючись на непідтверджені факти. Де факти? Це було зрозуміло з самого початку. Ось вам ситуація, коли клієнт лишається на самоті з вашими проблемами. Дайте відповідь — на підставі чого нам було повідомлено про заблокування коштів на картці Приватбанку працівниками Надра на наступний день після викрадення 13.08.2013р.? На підставі чого ви пишете "… на сьогодні кошти не втрачено"?