ОБЕРЕЖНО - НАДРА БАНК!!! КРАДУТЬ КОШТИ З РОЗРАХУНКОВОГО РАХУНКУ!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Зокрема, маємо зазначити, що списання коштів з рахунку, про яке Ви згадуєте, відбулось за допомогою системи дистанційного обслуговування типу «Клієнт-банк». Нами встановлено, що списання було проведено внаслідок дій третіх осіб, які за допомогою шкідницького програмного забезпечення отримали доступ до системи «Клієнт-банк», встановленої на комп’ютері Вашого підприємства. Банк в цій ситуації фактично виконував доручення Вашого підприємства про перерахунок коштів. Жодних неправомірних дій співробітники банку при цьому не проводили.
Співробітниками нашої служби безпеки було, з Вашого дозволу, перевірено Ваш ПК, та встановлено ряд порушень вимог правил інформаційної безпеки, яких необхідно суворо дотримуватись для безпечного користування системою дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк» (зокрема, вимог щодо поновлення антивірусної бази, обмеження доступу до комп’ютера, умов зберігання таємних ключів, тощо). Оскільки Ви відмовились від більш глибинної перевірки Вашого ПК, нашими спеціалістами на основі отриманої інформації було зроблено висновок про те, що саме недотримання вказаних правил зробило можливим доступ зловмисників до встановленого на Вашому комп’ютері ПО та, як наслідок, Вашого рахунку.
Одразу ж після того, як Ви повідомили банк про несанкціоноване списання коштів з Вашого рахунку, нами почали вживатися всі необхідні дії для повернення Вам коштів. Зокрема, ми всебічно сприяємо Вам у спілкування з правоохоронними органами, оскільки саме від їх роботи сьогодні залежить вирішення питання на Вашу користь. Банк не відмовляв і не відмовляє Вам у допомозі, але просимо зрозуміти, що списання коштів відбулося не за ініціативою та не з вини банку, а отже наразі в нас, нажаль, немає підстав для того, щоб просто повернути Вам їх.
Просимо з розумінням віднестися до викладеної інформації та продовжити спільну роботу з метою повернення Вам коштів.