ОБЕРЕЖНО - НАДРА БАНК!!! КРАДУТЬ КОШТИ З РОЗРАХУНКОВОГО РАХУНКУ!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
В Рівненському відділенні банку відкрито р/р нашого ТОВ. 12.08.2013 шахрайським шляхом через систему клієнт-банк було викрадено кошти з р/р. Ні банк, ні служба безпеки банку, ні гаряча лінія, ні головне управління банку ніяких відповідей не надали. Дана ситуація ставить під сумнів безпеку розміщення коштів та взагілі будь-яких грошових вкладів в дану банківську установу. Кошти так і не повернули.
Відповідь банку
17 жовтня 2013, 12:40
Доброго дня! Ми хотіли б розібратися в ситуації, але для цього нам потрібно більше інформації. Повідомте будь-ласка, на електронну пошту K_Servisa@nadrabank.kiev.ua повну назву підприємства
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- +1
- Nadra Bank
- 17 жовтня 2013, 18:15
- #
Доброго вечора! На даний момент хочемо повідомити Вам про те, що сума коштів, яку Ви згадуєте, було заблоковано нами на рахунку іншого банку одразу ж після проведення транзакції, що унеможливило доступ до цих коштів третім особам. Таким чином, на сьогодні кошти не втрачено. Банк вживає необхідних для їх повернення заходів. По факту описаних Вами протиправних дій було порушено кримінальну справу. Ми обов’язково зв’яжемось з Вами і більш детально повідомимо про наші наступні кроки. Запевняємо, що наш банк налаштований в поверненні цих коштів та зацікавлений в тому, щоб детально розібратись в ситуації і не допустити її повторення.
Шановний банк! Хочу повідомити ВАМ, що дану казочку я чув неодноразово. З приводу блокування коштів завдяки «неймовірним зусиллям» начальника служби безпеки банку розповім наступне — картку Привата може заблокувати лише особа володілець картки або за рішенням суду. Про інше слухати просто смішно. Прикро, що за гарними словами нічого не стоїть. Питання в тому, чи були взагалі офіційні звернення банку Надра до Приватбанку. Мабуть ні. Дайте будь ласка відповідь які кошти ви заблокували і які заходи прийняті на протязі 2-х місяців для їх повернення?? А відповіді не буде! Поясню чому! Зверніться у Приватбанк — кошти вже зняті в повному обсязі, ось і все… Це і є обрамленням картини, яку ви всім намалювали! Як тепер виглядає ваша ж цитата «… заблоковано нами на рахунку іншого банку одразу ж після проведення транзакції, що унеможливило доступ до цих коштів третім особам. Таким чином, на сьогодні кошти не втрачено.»????
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися