Мінфін - Курси валют України

Встановити

просто жах

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
lab285 16 жовтня 2013, 18:49
Гіршого обслуговування ще не бачив в жодному банку!
І знову відділення в м. Боярка!!!
так сталось що я загубив карту.
23.09.13 я подав заявку на відновлення. Мені співробітник банку сказала прийти через два тижні- карта буде готова
7,10,13 я приходжу в банк. Мені кажуть, що ніякої заяви на відновлення я не подавав. Карти намає. Я попросив перевірити ще раз. Вона там щось поклацала на комп'ютері і сказала, що карта вже готова, треба тільки поїхати і забрати. Прийдіть через 4-5 днів.
11,10,13 я знову в банку.
-карти немає!!!
— чому?
— ніхто з наших співробітників за нею не поїхав
— коли буде?
— не знаю. Зайдіть з наступного тижня
14,1013 я подав скаргу через телефонну гарячу лінію. Там мене завірили, ще все врегулюють в найближчий час
16,10,13 я вже в котре знову в банку. Дивлюсь інші клієнти отримують свої карточки. О Боже!!! невже хтось відірвав свій з… ад від стільця і поїхав за карточками? Це просто чудо!!!
Підходжу до менеджера:
— Вашої карти немає!!!
— чому?
— вона їде до нас по спецзаказу (по якому спецзаказу? коли буде? він не знає)
дзвоню на гарячу лінію. Менеджер два чи три рази перепитала чого я телефоную. декілька раз кудись пропадала, а потім офіційно повідомила, що вони мою скаргу мають право переглянути протягом місяця. Розмова на цьому закінчилась.
Сервіс — просто жах. ніхто нічого не хоче робити. Ба більше!!! більша половина НЕ ЗНАЄ що і як робити. Таке відчуття, що там працюю за їжу.

Карти в мене досі немає!!!
Але як тільки я її отримаю, то в той же момент зніму всі кошти і закрию рахунок. І ноги моєї більше не буде там
Надра
Відповідь банку
17 жовтня 2013, 9:53
Приносимо вибачення за доставлені незручності. За результатами розгляду Вашего звернення нами будуть зроблені відповідні висновки щодо подальшої роботу в банку спіробітників відділення. Карта буде доставлена на відділення 17.10.2013 р. Про це Вас повідомлять в телефонному режимі.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися