Надра гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Коментарі (6)
1. Каким образом можно сообщить новый номер телефона банку для SMS информирования, если отделения банка в городе не работают?
2. При оперировании счётом через интернет-банкинг обнаружилось несоответствие между суммой, указанной в SMS и суммой, которая есть на счёте. В SMS сумма больше. В чём причина такого несоответствия?
Заранее благодарю.
1. Для изменения телефонного номера, Вы можете позвонить в Контактный центр банка (0-800-300-0-70).
2. Для просмотра актуальной суммы, необходимо обновить данные на странице. Для этого в окне системы, Вам необходимо нажать на соответствующую кнопку, «Обновить данные».
Коментарі (2)
Коментарі (1)
ул. Герасима Кондратьева, д. 160.). Кассир предупредила, что платеж будет осуществлен в течении 10 рабочих дней. Прошло 2 недели, а деньги так и не дошли до получателя. Спрашиваю, когда же деньги все таки отправят — внятного ответа не получаю, только то, что деньги «висят» на счету. Мне очень-очень срочно нужно чтобы деньги дошли по назначению! Посоветуйте, пожалуйста, что делать
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (3)
Написати коментар
Вы радуете меня. Мне нравиться, что у нас есть люди готовые помочь в трудный момент. Пусть по жизни Вам всегда улыбается удача. Храни Вас господь.
С уважением Устинова Татьяна.
Написати коментар
вчера приехал в ваш банк для погашения части кредита.но мне предложили другую более выгодную для меня схему погашения.нужно от суммы общего долга погасить 50% долга а остальное банк закрывает тоесть кредит закрыть.хотелбы узнать имеет место быть такая акцыя и какие документы мне должны выдать сразу после оплаты.просба ответить срочно.
Написати коментар
Вчора 11.11.2014 року на Вашу електронну адресу були відправлені матеріали щодо затримання переводу на рахунок Львівського інституту освіти, але ніякої відповіді я не отримала. У мене виникає питання що це — не компетентність робітника, чи такий спосіб уникнути відповіді на конкретне питання????
Сьогодні я була у начальника відділення № 0310 ПАТ “КБ „НАДРА“ м.Дніпропетровська, пр-т. Карла Маркса,71, у регіональному управлінні ПАТ “КБ „НАДРА“ м.Дніпропетровська, вул. Сєрова, буд.11 — де начальник не зміг мене прийняти, бо дуже був занятий (із слів секретаря — яка прийняла у мене позив про неправомірні дії банку).
Прошу надати мені телефон-факс на який можна відправити заяву до головного офісу банку. В разі не отримання відповіді мені прийдеться приїхати до головного офісу банку особисто. Надсилаю лист з яким я зверталась до керівників банку «НАДРА» у м.Дніпропетровську.
Як що можна то напишить у який термін я зможу отримати від вас відповідь????
З повагою Устінова Тетяна.
Коментарі (1)
Как правильно воспользоваться гривневой картой за границей:http://www.nadrabank.ua/site/page.php?lang=RU&id_part=847&id_news=1651
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Банк «НАДРА» порушує умови щодо переводу коштів на інший рахунок. Проплата була зроблена 27 жовтня 2014 року у відділенні банку № 0310 ПАТ «КБ „НАДРА“ м.Дніпропетровськ, пр Карла Маркса, буд.71 Квітанція № k10/R/55/.
Сьгодні вже 11 листопада 2014 року пройшли обумовлені 10 днівпройшли (також пройшли і 10 банковськихднів). На моє питання щодо конкретної відповіді про гроші, коли вони будуть переведені співробітники банку починають розповідати про „якісь черги???“ які чекають гроші для переводу. Співробітники (044) 4593700 — розповідають, що вони відповідають тільки на питання клієнтів (мабть то що я не є клієнт), Робітники „Гарячої лінії“ можуть надати тільки № телефону банку в якому я платила. Але ніхто не може відповісти на конкретне питання. Тобто „коло“ в яке загоняють робітники банку клієнтів достатньо жорстке.
Прошу відповісти хто в НАДРА може надати відповідь мені на запитання про гроші і коли вони будуть у клієнта????
З повагою Тетяна.
Написати коментар