Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
TestPassed
TestPassed
14 січня 2015, 13:52
Олег, Рівне
Я є власником зарплатної картки Вашого банку. При укладенні договору додатково була підключена платна послуга SMS-інформування. З 1 січня 2015р. перестали прриходити повідомлення на мобільний при проведенні операцій на суму меншу 50грн, при чому при підключенні послуги зобовязання банку були повідомлення про всі операції які здійснюються з рахунком. На підставі чого Ви змінили умови надання додаткової платної послуги не попередивши мене заздалегіть згідно термінів встановлених законодавством?
При зверненні у відділення Вашого банку яке видавало картку працівники зсилаються на постанову НБУ №705 від 05.11.2014р. хоча в цій постанові не має тексту про встановлення лімітів щодо яких здійснюється інформування.
Прошу представників банку пояснити дану ситуацію!
Надра
Відповідь банку
14 січня 2015, 17:40
Добрий день. Стосовно вашого питання рекомендуємо звернутися а Контактний цент Банку.

Коментарі - 1

+
0
TestPassed
TestPassed
14 січня 2015, 17:50
#
В контактному центрі не пояснюють причину посилаються на «внутрішнє розпорядження банку», яке ні де не опубліковане і є незаконним.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися