×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Вчора 11.11.2014 року на Вашу електронну адресу були відправлені матеріали щодо затримання переводу на рахунок Львівського інституту освіти, але ніякої відповіді я не отримала. У мене виникає питання що це — не компетентність робітника, чи такий спосіб уникнути відповіді на конкретне питання????
Сьогодні я була у начальника відділення № 0310 ПАТ “КБ „НАДРА“ м.Дніпропетровська, пр-т. Карла Маркса,71, у регіональному управлінні ПАТ “КБ „НАДРА“ м.Дніпропетровська, вул. Сєрова, буд.11 — де начальник не зміг мене прийняти, бо дуже був занятий (із слів секретаря — яка прийняла у мене позив про неправомірні дії банку).
Прошу надати мені телефон-факс на який можна відправити заяву до головного офісу банку. В разі не отримання відповіді мені прийдеться приїхати до головного офісу банку особисто. Надсилаю лист з яким я зверталась до керівників банку «НАДРА» у м.Дніпропетровську.
Як що можна то напишить у який термін я зможу отримати від вас відповідь????
З повагою Устінова Тетяна.