Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
natulik16
natulik16
10 липня 2014, 9:02
Добрий день! Можете будь ласка порадити що робити в даній ситуації: Нам на підприємство вже як тиждень надходять дзвінки на всі наші телефони кожні 20 хв, а той 10 хв з попередженням чи то з рекламою в якій автоматом коли піднімаєш трубку говориться: « Виконавче провадження на примусове стягнення вашого майна а також спільної власності вашої сімї, телефонуйте за номером....»
Ми дзвонили до вашого банку, нас переводять по телефону на кредитного менеджера але там ніхто не бере трубки! Дані дзвінки не дають нам спокою та нормально працювати, адже телефони раз за разом розриваються. Що робити в даній ситуації, куди дзвонити чи звертатися з заявою???
Надра
Відповідь банку
10 липня 2014, 10:08
Добрий день! У разі, якщо дзвінки поступають на номер телефону, який не належить Клієнтові Банку, рекомендуємо власникові телефонного номера надати у Банк наступні документи:
— письмова заява, скріплена підписом власника телефонного номера, з вказівкою адреси для надання відповіді;
— копію документу, який підтверджує, що вказаний номер телефону належить саме власникові, таким документом може бути Договір про надання послуг комунікації або квитанція про оплату послуг зв'язку. Дону інформацію просима надіслати поштою на адресу Центрального офісу банку: 04053, м. Київ, вул. Артема, 15, ПАО «КБ „Надра“
Така заява буде розглянута банком в порядку, передбаченому законом України „Про звернення громадян“. Якщо викладені в нім факти отримають підтвердження, Ваші контакти будуть виключені з бази даних.

Коментарі - 1

+
0
natulik16
natulik16
10 липня 2014, 10:21
#
Дякую Вам дуже велике за відповідь! Спробуємо.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися