Ігнорування клієнта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.9 | 42.3603 |
| EUR | 48.75 | 49.249 |
| Всі курси банку | ||
З чат додатку Монобанк проігнорувала моє запитання про збій в оплаті, дебетовою карткою Монобанку.
Прийняла своє особисте рішення і заблокувала мої рахунки. Через Чат я намагався втихомирити Марію не блокувати, але все марно. Мої пояснення, заперечення, не погодження з блокуванням не принімалися до уваги. Отримавши повідомлення, в цілях безпеки моїх рахунків принято рішення заблокувати.
Мої заперечення пуста трата часу. Набір загальних фраз; «Ми не змогли отримати необхідну інформацію для детального аналізу вимушені заблокувати карти».
Ніби я не причім. Прикрившись заботою про клієнта Марія видала таке пояснення, що на жаль, наразі карти вже заблоковані в цілях безпеки.
Моє обурення не має меж. Яка забота про клієнта без згоди на таку турботу самого клієнта. Висновок.
В Чат додатку монобанк не компетентні (фахівці).
Ми блокували картку виключно для захисту ваших коштів — наш оператор зреагував на підозрілі дані і діяв за інструкцією. Розуміємо, що це викликало дискомфорт, але так ми захищаємо ваші кошти. Згодом все перевірили, переконались що все добре, і рахунки розблокували.