Зручна схема для шахраїв
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42.05 | 42.5405 |
| EUR | 48.95 | 49.5 |
| Всі курси банку | ||
При формуванні однієї платіжки зробила помилку ІПН отримувача і звернулась до техпідтримки банку через ФОП кабінет і на моє здивуванням там відповіли, що вони не бачать мене як авторизованого користувача (незважаючи на те, що я надіслала скрін з особистого кабінету і поточною перепискою) і порадили зателефонувати або звернутись в чат.
З цього все почалось, в Телеграмі я потрапила на шахраїв, які зателефонували мені та сказали, що через надмірне навантаження через так звану акцію «лимонів» потрібно провести деякі процедури. Мені в додаток прийшло повідомленні і мені сказали його підтвердити, а потім ще одне повідомлення. Так як навіть не могла уявити, що через повідомлення в додатку можна списати всі кошти ФОП я була спокійною.
Тобто техпідтримка мене з нормального каналу зв’язку в ФОП кабінеті відправила в Телеграм де я потрапила на шахраїв.
Подальші події ще цікавіші, кошти було перераховано в Райфайзен банк аваль (про це мене повідомила підтримка Монобанку) і що вони направили звернення в банк отримувача про те що це шахрайський платіж. Я написала звернення в Райфайзен щоб ці кошти заблокували, на що отримала відповідь, що без рішення суду вони цього робити не будуть. Далі я попросила в техпідтримки Монобанку надати мені копію їхнього звернення до Райфайзену щоб я могла звернутись до суду, але отримала відповідь про те що це внутрішня інформація і вона не може бути мені надана.
У висновку кошти списані шахрайським чином (свою я помилку також визнаю), але зі сторони Монобанку реальної допомоги в заморожуванні даного платежу ніякої немає. Плюс Монобанк зовсім не дбає про безпеку платежів, як так вийшло що шахраї змогли віддалено зробити запити до мого додатку й ФОП рахунку і при тому, що я відразу відреагувала, реальних дій по заморожуванню коштів на шахрайському рахунку зроблено не було.
Ми перевірили комунікації — оператор надав коректну інформацію щодо способу підв’язки месенджера через застосунок monobank для консультації.
На жаль, останнім часом побільшало випадків шахрайства: зловмисники створюють фейкові акаунти, телефонують або пишуть, видаючи себе за співробітників банку, а також надсилають підроблені листи чи посилання.
Ми в monobank робимо все можливе, щоб максимально захистити наших клієнтів та постійно вдосконалюємо antifraud-системи, додаємо нові попередження та перевірки.
Нагадуємо: співробітники банку ніколи не запитують PIN-код, CVV-код, паролі зі смс, не просять встановити додаткові програми для віддаленого доступу, підтвердити доступ з іншого пристрою чи переказати кошти на «безпечні рахунки».
Отримавши інформацію про такі випадки, ми завжди реагуємо й діємо згідно з внутрішніми процедурами.
Розслідування шахрайства та пошук зловмисників належать до компетенції правоохоронних органів, і банк зі свого боку готовий співпрацювати та надавати необхідні дані в межах закону.