Банк не дає вивести кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.25 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
Від: ФОП Вижгородько Вероніка Олександрівна
РНОКПП / ІПН: 3922106087
E-mail: veronikavuzgorodko@gmail.com
С К, А Р Г, А на дії (бездіяльність) АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (monobank)
Я, Вижгородько Вероніка, є клієнтом АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (monobank) і маю рахунок ФОП № 8101
08.10.2025 банк заблокував мій рахунок без надання офіційного повідомлення про причини блокування або строків відновлення доступу до коштів.
Я неодноразово зверталася до служби підтримки банку через мобільний застосунок та підтримку в застосунку телеграм з проханням надати пояснення та можливість вивести власні кошти, однак відповідь була неоднозначна, а саме конкретних термінів розблокування або переказу коштів на рахунок відкритий в іншому банку не отримала, натомість отримала просто ігнорування мого запитання стосовно термінів.
Банк також не повідомив строк розірвання ділових відносин та порядок повернення залишку коштів.
Такі дії (бездіяльність) порушують мої права як клієнта банку, передбачені статтями 55, 56 Закону України «Про банки і банківську діяльність» та Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні».
Прошу Національний банк України:
1. Провести перевірку дій АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (monobank) щодо блокування мого рахунку.
2. Зобов’язати банк надати мені письмову відповідь із зазначенням причин блокування рахунку та строків розблокування або повернення коштів.
3. Вжити заходів реагування відповідно до повноважень НБУ у разі виявлення порушень.
До звернення додаю скріншоти листування з банком, яке підтверджує мої запити та відсутність реакції.
Дата: [13.10.2025]
Підпис: _________
ФОП Вижгородько Вероніка Олександрівна
Працюємо, щоб якнайшвидше надати вам відповідь за результатами перевірки