Хитрый кешбек
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.25 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
Так вот когда кешбек стандартный 1−2%, то проблем не возникнет, но вот когда он 5 и более процентов, то начинаются казусы…
Конкретный случай сейчас у меня в приложении действует кешбек от партнёра «Аптека Оптовых Цен» 5% и в сноске есть их сайт, перейдя по нему заказал лекарственное средство (около 800 грн), но кешбека нет, обратился в поддержку…
Ответ очень удивил :" Вітаю, Денисе! Мене звати Ірина, служба турботи monobank 🐈Пишу вам з питання нарахування кешбеку.
Ми уважно перевірили ситуацію, бачимо, що кешбек не було нараховано за покупками оскільки покупки проведено у іншій аптеці. «Аптека низьких ц…» та «Аптека оптових цін» це різні аптеки.
Нашим партнером з кешбеку виступає саме «Аптека низьких ц…» а покупки проведено у «Аптека оптових цін».
Надалі ви можете перевіряти перед покупкою умови кешбеку щоб не виникла така ситуація.
Також на мапах ви можете перевіряти яка аптека ближче до вас, яка підходить під умови кешбеку і приймати рішення.
Дякую за увагу!"
На мои замечания что адрес этой аптеки есть в перечне аптек на сайте их партнёра ввел оператора в ступор… Все сопроводил скринами
Сказали что нужно больше времени… Их ответ «передав вашу інформацію колегам. Я б хотів попросити у вас більше часу, щоб ми детально могли розібратися з цим завданням.
Питання передано для наших колег, які зроблять все можливе для розв’язання даної проблеми, з вами зв’яжуться протягом доби" Жду…
Проведемо роботу над помилками, щоб в майбутньому подібних ситуацій не повторювалось
Наразі налаштовуємо, щоб по даному терміналу нарахувався кешбек за минулими операціями та наступними
Колеги нададуть вам зворотний зв'язок, щойно все буде налаштовано та зараховано