Некомпетентність працівників МОНОБАНКУ. Упереджене ставлення до клієнтів, якщо вони військові.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.35 | 49.99 |
| Всі курси банку | ||
Почалась війна і витрати зросли зрозуміло по яким причинам, але свої зобов’язання перед банком завжди виконувались, і робилось то вчасно. Користувався і користуюсь постійно монобанком, щоб умови за моїм рахунком змінювались в кращу сторону, наприклад як той самий ліміт на ОЧ.
Цього року планував одну вагому покупку зі своєю дівчиною, розраховував на можливість зробити то через ОЧ, але розумів що мені трішки не вистачає ліміту на повну суму товару. Звернувся до тех.підтримки спочатку через чат бот. Там написали щоб я оновив особисті дані. Виконав, зроби ще один запит, сказали що поки не можуть зробити нічого (не пояснили чому) і порекомендували звернутись через місяць. Через місяць вже подзвонив на гарячу лінію, зробив запит, відповіді адекватної не дали сказали звернутись знов в чат бот. Написав в чат бот і виникла проблема — працівник банку без мого відома по незрозумілим причинам надав «кредитні канікули» (скріни з чату є збережені). На моє запитання «навіщо ви це зробили?» мені сказали що «Ви є військовослужбовець і так буде мені краще»
В подальшому зрозуміло що усі плюшки у вигляді лімітів у мене анолювались і по зрозумілим причинам (стан в країні, закон і все інше) я самостійно не можу повернути те що напрацьовано роками. Я з таким самим успіхом міг користуватись іншим банком, але як описав вище монобанк мене влаштовував і я гадав що до мене буде відповідне відношення від працівників банку.
Вирішити нововиниклу проблему працівники банку не можуть (не хочуть). Завжди говорять одні і ті ж самі вивчені фрази, спираючись на закон та стан в країні. Я все розумію, але питання — якщо я віцськовий це ярлик? І не важливо яка у мене історія та характеристика?
По логіці працівників — є більш вагомі клієнти, а ти військовий, і не важливо що у мене з кредитною все добре, ніяких заборгованостей немає, всеодно ми тобі перекриємо усе, бо наш працівник виконав дію яку його не просили.
Гадаю ви розумієте, що окрім звичайних особистих покупок, я ще робив і покупки на користь армії, підрозділу, те що було необхідно в певний момент. Але з відсутністю функції ОЧ тепер я в певний час робити того не можу.
Прошу надати мені адекватну відповідь своїм діям, вирішити цю ситуацію та бути ЧЕСНИМИ З КЛІЄНТАМИ, а не рівняти усіх під один ярлик, тому що маю бажання лишитись клієнтом банку. Якщо відповіді не буде, змушений буде відмовитись від послуг банку із за неповаги як до клієнта, і як до військового та зробити певні висновки та нікому не рекомендувати цей банк.
Детально все перевірили
Надали вам інформацію стосовно ситуації в особисті повідомлення