Відгук
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.35 | 49.99 |
| Всі курси банку | ||
Хочу поділитися своїм досвідом співпраці з АТ «Універсал Банк» (бренд Monobank), який, на жаль, виявився вкрай неприємним і викликав у мене глибоке розчарування.
📆 З 19 червня 2025 року по 7 серпня 2025 року банк безпідставно утримував мої кошти. Протягом цього часу я надала всі запитувані документи та пояснення, однак банк у відповідь неодноразово повідомляв, що наданої інформації «недостатньо». Останні мої звернення взагалі були проігноровані, і відповідь була отримана лише після повторного нагадування з мого боку.
🔄 Після цього банк прийняв рішення припинити зі мною співпрацю. Я подала запит на повернення власних коштів. Представники банку повідомили, що протягом трьох днів в додатку з’явиться вікно для введення реквізитів іншого банку. Вікно з’явилося лише в останній день. Я вчасно ввела реквізити, і, згідно з інформацією від банку, кошти мали надійти протягом одного банківського дня.
🔔 Особливо важливим було те, що повинні були бути повернені всі кошти та не залишатися жодних зобов’язань.
❗️Однак мені було повернуто лише 110 714 грн замість 160 000 грн, тобто майже 50 000 грн залишились на рахунку або були утримані банком без пояснення причин.
📩 У подальших зверненнях я неодноразово просила банк пояснити:
• Чому повернута не вся сума?
• Коли очікувати залишок?
• Які підстави для часткового утримання?
У відповідь — лише фраза, що «інформація уточнюється», без жодних конкретних строків або документальних пояснень. По сьогоднішній день залишок моїх коштів не повернуто, а офіційної аргументованої відповіді я не отримала, як і протягом усіх попередніх двох місяців.
Я звертаюся з цим відгуком не для того, щоб дискредитувати банк, а з надією на відкритість, відповідальність та дотримання норм чинного законодавства України, зокрема:
• Закону України «Про банки і банківську діяльність» (ст. 55),
• Закону України «Про захист прав споживачів»,
• Закону України «Про фінансовий моніторинг».
📝 Сподіваюся, що банк надасть належне пояснення, поверне залишок моїх коштів та зробить усе можливе для відновлення довіри.
Відповідно до вимог законодавства банки зобов’язані перевіряти всі операції клієнтів та, за потреби, запитувати додаткові документи й пояснення щодо походження коштів.
Щодо обслуговування, банк приймає зважене рішення на основі аналізу багатьох параметрів та даних із різних перевірених джерел.
Перепрошуємо за складнощі, з якими ви зіткнулися під час виведення коштів. Колеги наразі працюють над вашим питанням, і найближчим часом у застосунку з’явиться можливість вивести залишок коштів. Ми обов’язково проінформуємо вас, щойно ця функція стане доступною.
Додатково перевіримо комунікації з підтримкою та вживемо відповідних заходів