Заблокировали доступ к приложению
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.26 | 49.96 |
| Всі курси банку | ||
Просто вылезло окно с требованием обновить и никак закрыть его нельзя, а соответственно — нет возможности получить доступ к деньгам
Никогда не было такого, на что они пишут лишь «нам жаль, нам жаль, обновите документы», на то, что документы сгорели и сейчас на восстановлении — им все равно, одни и те же шаблонные ответы, мне мама вчера отправила деньги на оплату квартиры, теперь я не могу получить доступ к этим деньгам даже… А им все «жаль и жаль, что так получилось», самый конченый банк, который я когда-либо встречал
На вопрос зачем вообще обновлять документы 20-летнему — они отвечают каким-то постановлением НБУ, что каждые 180 дней нужно обновлять документы, хотя у брата, которому 27 лет никогда такого не было, он даже не обновлял документы после 25-тилетия и все работает
Через банківську таємницю ми не можемо розкривати всі деталі, а також немає можливості надати докладну інформацію за зверненням третьої особи.
Проте дійсно може бути блокування застосунку до оновлення документів, якщо документ який надавався банку визначено недійсним та пройшло понад 180 днів (наприклад було втрачено або замінено, перевірити актуальність документа можна на сайті https://dmsu.gov.ua/ )
Банк діє відповідно до постанови НБУ №65 (додаток №1 п.15), згідно з якою у разі втрати чинності або обміну ідентифікаційного документа Клієнта банк має вжити заходів щодо отримання нових даних Клієнта не пізніше трьох місяців із дня виявлення відповідного факту.
Для актуалізації даних можна сфотографувати новий документ (паспорт/ ID карту, закордонний паспорт) або оновити дані через Дію.
Для детальної консультації радимо клієнтові написати до нас у підтримку через підв'язаний месенджер: https://monobank.ua/contacts, або зателефонувати з фінансового номера телефона на 0 800 205 205