Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Не переводьте зарплату в Моно!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hein2 20 липня 2025, 17:13
Вирішив колега перевести зарплату в Моно (бо щось додаток Привата у нього на телефоні не видає сповіщення).
Враховуючи любов Мого до обмежень своїх клієнтів — вирішили дізнатись, що там по лімітах. Виявляється, Моно дає вам можливість зняти… лише 50 тис. на місяць. Далі — плати комісію! Отак вони дбають про клієнта.
Переводь, кажуть, зарплату в Моно — це так зручно! А потім ще заплати нам за те, що захочеш зняти свої власні кошти! При цьому опитали ряд інших банків — в жодному комісії на зняття коштів в розмірі зарплатних надходжень немає — тільки в Моно.
Зараз хтось згадає про обмеження НБУ? Так ні — обмеження НБУ — 100 тис. на день! А у Моно — 50 на місяць!
При цьому оператор починає розповідати різні «схеми» ухилення від введених ними ж обмежень: мовляв, відкрийте Білу карту до Чорної і буде у вас ліміт на зняття 50 тис. на кожній — разом зможете зняти 100.

Ну і одразу відповім на питання «навіщо тобі готівка». Розказую: поближче до зони бойових дій безготівка працює досить погано. Хочеш поремонтувати машину? Давай готівку. Ніяких терміналів нема. Запчастини — давай готівку. Термінал є, але плати комісію за еквайринг сам. Навіть бензин по безготівці продають через раз.
Хочеш купити поїсти — давай готівку. Терміналів небагато і часто просять комісію додатково до ціни. Ринки, бабці з огірками — ніде ніяких терміналів, карток нема. Кава, шаурма — всюди за готівку. Дуже рідко знайдеш термінал та ще й зі збереженням ціни.
Послуги якісь? Теж давай готівкою. І так далі.
Коротше — готівка треба. І встановлювати комісію за зняття зарплати — це реально архаїзм якийсь!

Нахіба мені переходити до вас з Привата, де я всі 100% знімаю без комісії, щоб бігати по схематозах між картками аби зняти свої зароблені кошти? Сюр!
З кожним днем Моно перетворюється на Приват. Не дивно, бо роблять ті самі люди. З кожним днем більше обмежень, додаткові комісії, додаткова бюрократія і т.д. А так непогано все починалось…
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 липня 2025, 18:55
Розуміємо, наскільки важливий доступ до готівки, особливо у регіонах, де безготівкові розрахунки можуть бути обмеженими.

У кожного банку своя тарифна політика — десь певні послуги вигідніші, десь зручніші. Ми прагнемо, щоб тарифи в monobank залишались прозорими та збалансованими. Зараз зняти цільові надходження без комісії можна в межах 50 000 грн на місяць, а якщо потрібно більше — діє комісія лише 0,9%.

Також у нас немає комісій за поповнення картки, навіть якщо це не зарплатні чи цільові виплати, також немає комісій на перекази власних коштів на інші картки. Це теж важливі щоденні переваги, які зручно працюють у комплексі.

Коментарі - 118

+
+39
SergeyNina
SergeyNina
20 липня 2025, 20:33
#
У монобанка нет своих банкоматов, небольшой парк банкоматов универсалбанка и все. Если при снятии наличных будет потеряно интернет соединение или сбой вам ждать 45 -120 дней по регламенту, редко быстрее могут решить вопрос. Все через платежную систему по всем правилам.
Вторая проблема при снятии наличных это ограничения банков и банкоматов на разовое снятие наличных с карт других банков. Во многих банкоматах вы не снимите более 5000 за раз с карты другого банка, у меня в банкомате ощада вообще 2000 гривен за один раз можно снять если карта не Ощадбанка.

По поводу разных цен наличные и карта это правда, в Киеве тоже услуги сто или нал или +2 процента
+
0
Три літри
Три літри
21 липня 2025, 6:59
#
Виявляється, Моно дає вам можливість зняти… лише 50 тис. на місяць. Далі — плати комісію! Отак вони дбають про клієнта.

Ну так, Приват краще звісно бо дере комісію з кожної копійки.

Переводь, кажуть, зарплату в Моно — це так зручно!

В Україні процентів 90 людей мають зарплату менше ніж 50 тисяч, а ті хто мають більше 20 зазвичай не знимають всю зарплату в банкоматі в день получки. А потім ще заплати нам за те, що захочеш зняти свої власні кошти!

Цікаво яка зарплата у вашого друга і нащо він знімає свої 51 тищу. Страшна комісія аж цілих 9 гривень розорить вашого друга.

Зараз хтось згадає про обмеження НБУ? Так ні — обмеження НБУ — 100 тис. на день! А у Моно — 50 на місяць!

Обмеження НБУ це про максимальну суму яку можна зняти. Ліміт Монобанка це про суму з якої не берется комісія. Якщо твій уявний друг має зарплату 1 міліон то саме обмеження НБУ буде змушувати його знімати цю зарплату 10 днів.
+
+15
Hein2
Hein2
21 липня 2025, 10:22
#
Ну так, Приват краще звісно бо дере комісію з кожної копійки.

Мова про зняття готівки. Приват за зняття не бере. Та й ніхто, окрім Моно, не бере (з тих, з ким ми зв’язувались).

Цікаво яка зарплата у вашого друга і нащо він знімає свої 51 тищу. Страшна комісія аж цілих 9 гривень розорить вашого друга.

Взагалі-то — 450 грн. Математика. 3й клас.
+
0
Я. ..
Я. ..
21 липня 2025, 11:59
#
Hein2

«а й ніхто, окрім Моно, не бере»

Читай тарифи і умови обслуговування, перш ніж навідкривати усюди собі карток в різних банках. В тарифних умовах все прописано і це також ну на крайній випадок для особливих, гугл в поміч
+
0
Hein2
Hein2
21 липня 2025, 20:26
#
Читай тарифи і умови обслуговування

Читали, списувались з підтримкою. Жоден з 8 великих опитаних банків не бере комісії - тільки Моно.
+
+15
Я. ..
Я. ..
22 липня 2025, 9:26
#
Hein2

«Читали, списувались з підтримкою.»

Тобто ви вдвох сиділи читали тарифи банків, обрали той де є комісія за зняття коштів, щоб потім писати коментар, що виявляється в цьому банку за зняття є комісії?)))
+
0
Hein2
Hein2
22 липня 2025, 19:16
#
Нє, обставини так склались, що у людини була можливість пропхнути заяву і він прописав Моно, бо давно ним користується.
А потім я, знаючи любов Моно до тихого вводу додаткових комісій — вирішив дізнатись, що там поновилось у них в тарифах? Виявилось отаке. Товариш був трохи в шоці, але назад повернути вже важко. Потім вже ми вирішили дізнатись, що там в інших банках — і виявилось, що така хрінь тільки в Моно. Така історія.
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 20:06
#
А потім я, знаючи любов Моно до тихого вводу додаткових комісій — вирішив дізнатись, що там поновилось у них в тарифах? Виявилось отаке.

дуже легко перевірити твою брехню

відкриваємо версію тарифів за 12 червня 2025 року (діючи тарифи станом на 22 липня 2025 року)
і читаємо

Зняття власних коштів за карткою в Українi
0,9% від суми зняття
Зняття цільових коштів, зарахування власних коштів від діяльності ФОП, коштів за послугами «До завтра» і «Розстрочка на картку» у сумі до 50 тис грн. на місяць
Безкоштовно

А тепер відкриваємо найстарішу версію тарифів від 1 січня 2020 року і дивимось що там

Зняття власних коштів за карткою в Українi
0,5% від суми зняття
Зняття коштів, які є заробітною платою або зарахуванням
власних коштів від діяльності ФОП, у сумі до 50 тис грн. на
місяць

0% від суми в рахунок власних коштів

Як ми всі, крім тебе брехуна бачимо, — з 2020 року змінився лише розмір комісії, але правила для зняття зарплати без комісії остались без змін.

Розмір комісії анонсувався заздалегідь, це дуже легко перевірити на цьому ж сайті, ось новина від 23 серпня 2022 року про те що через тиждень тобто з 1 вересня комісія буде підвишена.
https://minfin.com.ua/ua/2022/08/23/90962867/
+
0
Hein2
Hein2
23 липня 2025, 13:30
#
Відповідь оператора Моно від 29.04.2020 дослівно:

«3. Вы можете снимать зарплату наличными в банкоматах или кассе любого банка. Данное снятие будет по льготному тарифу — бесплатно в счет личных средств и 3,5% от суммы снятия в счет кредитных средств. Льготный тариф используется при снятии зарплаты в кассе или в банкомате любого украинского банка.»

Ні слова про обмеження в 50 тис. Безкоштовно в рахунок власних коштів в касі чи банкоматі.

Відповідь оператора Моно за 20.07.2025:
«Дане зняття до 50 000 грн в місяць буде проходити за пільговим тарифом — безкоштовно в рахунок особистих коштів і 3,5% від суми зняття в рахунок кредитних коштів. Даний тариф діє при знятті ФОП виплат та зарплати.
Тобто від того, що знімається зарплата залежить комісія. Якщо знімати більше 50 тис. в межах одного місяця, то далі буде стандартна комісія: за зняття особистих коштів із гривневою карти на території України комісія карти складе 0,9% від суми зняття, за зняття кредитних коштів — 4% від суми зняття.»

То хто бреше? Виходить — оператор Моно.
+
0
Три літри
Три літри
23 липня 2025, 13:40
#
Ні слова про обмеження в 50 тис.

Так мабуть ти його про це і не запитав — відповідно від тобі і не відповів.

Відкрий тариф на 1 січня 2020 року і не 2,17 оточуючим мізки частковим цитуванням відповіді не відомо на яке питання.
Про 50 тисяч написано в тарифі, що саме тобі не ясно?

Дане зняття до 50 000 грн в місяць буде проходити за пільговим тарифом

І знов ти цітуєш часткову відповідь на незрозуміло яке питання. Що ти цім хочеш довести — не зрозуміло.

+
0
Hein2
Hein2
24 липня 2025, 10:18
#
Так мабуть ти його про це і не запитав — відповідно від тобі і не відповів.

Я питав про умови. Так само, як і цього разу. Оператор цього в умовах не вказує.
+
0
Три літри
Три літри
24 липня 2025, 11:08
#
Питання я так і не почув 🤷‍♂️
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 20:12
#
Не влізло в попередній коментар, дописую окремо

Сам Гороховський про зміну комісію нависав ще раніше: 17 серпня 2022 року
https://t.me/OGoMono/952

Забрехався ти остаточно.
+
0
Hein2
Hein2
23 липня 2025, 13:25
#
Сам Гороховський про зміну комісію нависав ще раніше: 17 серпня 2022 року

Тобто, щоб дізнатись про зміну тарифу — я маю читати якісь приватні канали банкірів? А зробити оповіщення в додатку, як це робить ПУМБ чи Сенс — Моно релігія не дозволяє?
+
0
Три літри
Три літри
23 липня 2025, 13:31
#
Тобто, щоб дізнатись про зміну тарифу — я маю читати якісь приватні канали банкірів?

щоб дізнатись про зміну тарифу тобі достатньо прочитати повідомлення в застосунку про те що буде зміна тарифів

А зробити оповіщення в додатку, як це робить ПУМБ чи Сенс — Моно релігія не дозволяє?

Саме так Моно і робив в часи коли у ПУМБа ще й застосунку не було нормального, тобто в 2019 році.

І Моно продовжує так робити і зараз.
+
0
Hein2
Hein2
24 липня 2025, 10:19
#
щоб дізнатись про зміну тарифу тобі достатньо прочитати повідомлення в застосунку про те що буде зміна тарифів

Щоб прочитати повідомлення в застосунку — воно там має бути. А, а застосунку повідомлень таких не має. Пару разів вони повідомляли про зміну ставок по депозитах. І все. Інші умови Моно не повідомляє, на відміну від інших банків.
+
0
Три літри
Три літри
24 липня 2025, 11:10
#
Воно там і зʼявляється перед тим як банк міняє тариф. І в 2022 коли комісія підвищувалась — повідомлення про це було, саме в застосунку.
+
0
Hein2
Hein2
24 липня 2025, 12:04
#
Ага, а ще маленьке звірятко загортає шоколад у фольгу)))
+
0
Три літри
Три літри
24 липня 2025, 12:41
#
Яка чудова позиція: звинувачувати і не давати жодних підтверджень

Резюме:
1. коли ти відкрив рахунок комісія за зняття готівки вже була, як був верхній ліміт для зняття зарплати без комісії 50000
2. з того часу відбулась лише одна зміна: у вересні 2022 комісія піднялась з 0,5 до 0,9, повідомлення про це було надіслано заздалегідь

Ти зараз в 2025 починаєш розповідати байки про те що у Монобанка погано з повідомленнями про зміни умов та тарифів, але жодного прикладу ти не навів. При тому що з 2020 року в тебе мало б бути багато прикладів.
+
0
Hein2
Hein2
24 липня 2025, 18:08
#
Я навів тобі цитату підтримки банку.
Але тобі начхати, бо ти не хочеш чути нікого, окрім себе.
Я тобі навів інформацію, що Моно досить рідко повідомляє про зміни тарифів в додатку, на відміну від інших банків. Ти ж бездоказово брешеш, що повідомляє. Судячи по кількості варіацій тарифів на сайті - стрічка додатку мала б бути завалена повідомленням при зміни — але вона порожня. Проте, ти продовжуєш розповідати про неіснуючі речі і вигадувати казки в угоду банку.
+
0
Три літри
Три літри
24 липня 2025, 18:14
#
Я навів тобі цитату підтримки банку.

Ще раз. Ти вперто не показуєш що ти питав.

Відповідь підтримки не важливішою за тариф, тим більш що ти у відгуку скиглиш за комісію і за те що застосунок не повідомлеє про зміну тарифу, а не за те що підтримка тебе неправильно поінформувала. Про підтримку ти згадав лише в коментарях і то не відразу.

Я тобі навів інформацію, що Моно досить рідко повідомляє про зміни тарифів в додатку.

Ні, жодної інформації про це ти не навів. Ти лише голослівно стверджуєш що застосунок не повідомляє про зміни.

Ти ж бездоказово брешеш, що повідомляє.

Це як раз ти маєш навести докази — бо ми власне твій відгук обговорюєм в якому ти заявив про це. Але вже зрозуміло що в тебе жодного доказу немає.
+
0
Hein2
Hein2
25 липня 2025, 17:34
#
Ти лише голослівно стверджуєш що застосунок не повідомляє про зміни.

Якщо в застосунку нема повідомлень про зміну тарифів — це голослівне твердження, що він не повідомляє?

Це як раз ти маєш навести докази

Докази чого? Відсутності сповіщень?
+
0
Три літри
Три літри
25 липня 2025, 17:51
#
Якщо в застосунку нема повідомлень про зміну тарифів — це голослівне твердження, що він не повідомляє?

Повідомлення про зміну тарифу це не електрона пошта яка зберігаєтся в твоєму застосунку роками.

Це так працює і в ПУМБ — ти зараз не знадеш в застосунку що він тобі писав в 2022 році. В мене насторіше повідомлення в застосунку ПУМБ за 28 квітня 2025 року в той час як в Моно-застосунку за 2 лютого 2025 року. За твоєю логікою виходить що ПУМБ гірше за Моно.

Докази чого? Відсутності сповіщень?

Так. Ти ж стверджуєш що не отримував повідомлення про зміну тарифу в серпні 2022.
+
0
Hein2
Hein2
26 липня 2025, 19:49
#
Повідомлення про зміну тарифу це не електрона пошта яка зберігаєтся в твоєму застосунку роками.

Питання не в зберіганні роками, а в наявності самих повідомлень.

Так. Ти ж стверджуєш що не отримував повідомлення про зміну тарифу в серпні 2022.

Я стверджую, що Моно систематично не інформує про зміни в тарифах. Серпень це 2022 чи січень 2025 — не суть важливо.
+
+15
Три літри
Три літри
21 липня 2025, 13:44
#
Взагалі-то — 450 грн. Математика. 3й клас.

50 тисяч без комісії, 1 тисяча з комісією 0,9%. Рахуй.
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 9:57
#
Приват за зняття не бере.

до слова, з тарифів Приватбанка

Комісія за зняття власних коштів з картки «Універсальна» в банкоматах і пунктах видачі готівки ПриватБанку 1% від суми

Це більше ніж у Моно.
+
0
Hein2
Hein2
22 липня 2025, 19:13
#
Комісія за зняття власних коштів з картки «Універсальна» в банкоматах і пунктах видачі готівки ПриватБанку 1% від суми

А до чого тут кредитна карта, якщо мова про зарплатну?
На Універсальну вам зарплату ніхто не нарахує.
+
0
Три літри
Три літри
23 липня 2025, 13:35
#
А до чого тут кредитна карта, якщо мова про зарплатну?

А чому кредитна карта не може бути зарплатною? Де в якому законі написано що зарплатна карта не може бути кредитною? Ми обговорюємо тарифи на зняття готівки, ти граєш за правилами «тут граємо, тут не граємо бо рибу заворачували».
+
0
Hein2
Hein2
24 липня 2025, 10:20
#
А чому кредитна карта не може бути зарплатною?

Запитай у Привату, чи можна на кредитну отримувати зарплату — отримаєш відповідь.

Ми обговорюємо тарифи на зняття готівки, ти граєш за правилами «тут граємо, тут не граємо бо рибу заворачували».

Ми обговорюємо тарифи на зняття зарплати. А ти вже викручаєш сову на глобус, тільки б виправдати Монобанк. Нудно.
+
0
Три літри
Три літри
24 липня 2025, 19:26
#
Запитай у Привату

Нахера мені питати у Привату? Ти сам кажеш що Приват лайно і тепер відправляєш мене в Приват так наче це зразковий банк на який усі рівняются.

У нас в країні майже 70 банків і в більшості з них «зарплатна» карта може бути кредитною бо власне «зарплатна» вона лише за назвою і нічим не відрізняєтся від інших банківських платіжних карт
+
0
Hein2
Hein2
25 липня 2025, 17:30
#
Питання в тому, що ти викручуєш якусь дурню тільки б виправдати Моно. А коли тобі доводять, що то дурня — зіскакуєш з теми.
+
0
Три літри
Три літри
25 липня 2025, 17:53
#
Тема цифрових грошей це тема того що Моно — банк для безготівки. Ти замість того щоб визнати що тупанув починаєш доводити що цифрові гроші це лише єГривня. А це набагаио ширше поняття.
+
0
Hein2
Hein2
26 липня 2025, 19:42
#
А це набагаио ширше поняття.

Я тобі цитату з НБУ, а ти мені власні фантазії. То хто тут тупанув?
+
+30
Три літри
Три літри
21 липня 2025, 7:05
#
Нахіба мені переходити до вас з Привата, де я всі 100% знімаю без комісії, щоб бігати по схематозах між картками аби зняти свої зароблені кошти? Сюр!

а куди подівся твій уявний друг?
+
0
Три літри
Три літри
21 липня 2025, 7:30
#
До слова цікаво це де ж працює твій уявний друг що маючи зарплату більш 50 тисяч одночасно проживає не в Сумах, Харкові чи Дніпрі, а в якомусь забутому богом селі в 5 километрах від лінії фронту де не має жодного терміналу як в перелічених містах. Для справки від Сум і Харкова не до кордону, а до зони бойових дій менше ніж 30 кілометрів.

Я от в Харкові навіть на ринку чи автомийці можу розрахуватись за допомогою картки, а не готіки.
+
+30
Hein2
Hein2
21 липня 2025, 10:26
#
До слова цікаво це де ж працює твій уявний друг що маючи зарплату більш 50 тисяч одночасно проживає не в Сумах, Харкові чи Дніпрі, а в якомусь забутому богом селі в 5 километрах від лінії фронту

Командир взводу. Батальйон тримає смугу оборони. 20+100 ЗП. Я дуже радий, що у вас у Харкові можна розрахуватись карткою, але людей до Харкова відпускають лише якщо береш відпустку.
+
0
Три літри
Три літри
21 липня 2025, 13:41
#
Командир взводу. Батальйон тримає смугу оборони.

А *** йому готівка в окопі. Банкомат в сусідньому бліндажі стоїть?

Це як раз той випадок коли перекинути гроші з карти Моно без комісії що на карту продавця на ринку, що на карту мастера СТО можна в будь який час. На відміну від Привата де за кожну операцію треба заплатити.
+
0
Hein2
Hein2
21 липня 2025, 19:32
#
Це як раз той випадок коли перекинути гроші з карти Моно без комісії що на карту продавця на ринку, що на карту мастера СТО можна в будь який час. На відміну від Привата де за кожну операцію треба заплатити.

Так ти виїди спочатку в ті райони з Харкова — і побачиш як все просто.
До того ж у Моно — більш жорсткі (на відміну від вимог НБУ) обмеження на переводи коштів на інші картки. І люди не хочуть приймати оплату переводами, бо за це той же Моно їх блокує. Тож розповідати як все просто в теорії - легко, а на практиці виявляється все зовсім інакше.
+
0
Я. ..
Я. ..
22 липня 2025, 9:27
#
«у Моно — більш жорсткі (на відміну від вимог НБУ) обмеження на переводи коштів на інші картки.»

Нєа, там кореляція в залежності від твоєї зп і твого ризик профілю, якщо ти військовий, то можуть звісно і 50к на перекази поставити. Але в цілому, в них немає однієї статичної метрики для всіх, в них індивідуально встановлюється ліміт на перекази.
+
0
Hein2
Hein2
22 липня 2025, 19:12
#
Нєа, там кореляція в залежності від твоєї зп і твого ризик профілю, якщо ти військовий, то можуть звісно і 50к на перекази поставити. Але в цілому, в них немає однієї статичної метрики для всіх, в них індивідуально встановлюється ліміт на перекази.

Так, але це творчість банку. НБУ таких вимог не виставляє.
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 20:17
#
Так, але це творчість банку. НБУ таких вимог не виставляє.

Бо НБУ нагнув банки і банки вигадали собі меморандум. Зараз обмеження регламентуются не вимогами НБУ, а вимогами меморандуму. Цей мемонардум підписали майже всі банки тож і обмеження у них теж однакові, хоча деякі встановили ліміти на ще більш нізкому рівні ніж це прописано в меморандумі.

Тож Моно тут не гірше ніж Приват і будь який інший банк і якому ти можеш отримувати зарплату.
+
0
Три літри
Три літри
21 липня 2025, 7:49
#
З кожним днем Моно перетворюється на Приват.

Оце звісно епічний фінал. Лаяти Монобанк за те що він перетворюєтся на те де ти обслуговуєшся зараз і при цьому казати що те де ти обслуговуєтся зараз краще за Монобанк.
+
+35
Hein2
Hein2
21 липня 2025, 10:28
#
Лаяти Монобанк за те що він перетворюєтся на те де ти обслуговуєшся зараз і при цьому казати що те де ти обслуговуєтся зараз краще за Монобанк.

Приват нав’язують всім як єдиний можливий варіант ще з учбового центру.
Причина, по якій людина хоче перейти від Привату — вказана, можете почитати.
Для мене — що Приват, що Моно — рівень приблизно однаковий. У кожного є певні плюси і величезна купа мінусів.
+
0
Я. ..
Я. ..
21 липня 2025, 12:16
#
«Приват нав’язують всім як єдиний можливий варіант ще з учбового центру.»

це все вилами по воді, по закону абсолютно кожен може надати в бухгалтерію абсолютно любий банк для отримання зп, якщо людина валєнок і не знає цього — ну хто їй лікар.

«Для мене — що Приват, що Моно — рівень приблизно однаковий. У кожного є певні плюси і величезна купа мінусів.» ну відкривай третій якийсь банк тоді)
+
+15
Hein2
Hein2
21 липня 2025, 19:37
#
це все вилами по воді, по закону абсолютно кожен може надати в бухгалтерію абсолютно любий банк для отримання зп, якщо людина валєнок і не знає цього — ну хто їй лікар.

Ну підіть спробуйте це зробити. Особливо в учбовій частині. Потім розкажете як пройшло.
Так просто все у людей, так легко.
По закону — все просто і легко. А в реальності - це Україна і реальність часто відрізняється від закону.
+
0
Я. ..
Я. ..
22 липня 2025, 9:32
#
Hein2

«Ну підіть спробуйте це зробити. Особливо в учбовій частині. Потім розкажете як пройшло.»

Почекай, стій стій, то в нас анархія по твоєму? можна піти робити що хочеш? Бо я думав що в нас якісь закони все ж працюють))
А якщо людина не вміє розмовляти, пояснювати і доводити свою точку зору — то хто ж тобі тут лікар.

«А в реальності - це Україна і реальність часто відрізняється від закону.» Погоджуюсь, так і є, тоді візьми автомат, смикни затвор і наведи на бухгалтера і поясни, що або тобі зараз переводять зп на карту котру ти надав, згідно закону, або якщо в нас анархія, то ти настискаєш на курок. В Україні діє «телефонне право», або якщо в тебе в руках автомат — то ти і правий, в Україні це так тепер працює.
+
+15
Hein2
Hein2
22 липня 2025, 19:11
#
Бо я думав що в нас якісь закони все ж працюють))

Наївний)))

А якщо людина не вміє розмовляти, пояснювати і доводити свою точку зору — то хто ж тобі тут лікар.

Ну спробуйте в армії щось подоводити))

тоді візьми автомат, смикни затвор і наведи на бухгалтера і поясни, що або тобі зараз переводять зп на карту котру ти надав, згідно закону, або якщо в нас анархія, то ти настискаєш на курок

Які цікаві у вас пропозиції…
+
0
radioragal
radioragal
21 липня 2025, 8:57
#
Для зарплаты есть нормальные банки, а не мусорки без отделений — приват для выплат, пумб, райф, ощад и другие, снимать можно очень много. Моно открывают для казино, крипты и транзита денег сомнительного происхождения. Если банкомат виснет и не выдал денег то возврат денег несколько месяцев пока моно оспорит операцию
+
+43
Три літри
Три літри
21 липня 2025, 9:30
#
Так, все вірно.

Тим хто отримує зарплату 8−10 тисяч і в той же день під ноль знімає її в найближчому до прохідної банкоматі — у Моно немає сенсу відкривати рахунок.
+
+15
Hein2
Hein2
21 липня 2025, 10:30
#
Тим хто отримує зарплату 8−10 тисяч і в той же день під ноль знімає її в найближчому до прохідної банкоматі — у Моно немає сенсу відкривати рахунок.

Як раз для таких задач Моно — те що треба. А якщо трохи більше ЗП — то краще нормальний банк. Або хочаб такий, що не бере комісії за зняття власних коштів.
+
+15
Я. ..
Я. ..
21 липня 2025, 12:14
#
Hein2
" якщо трохи більше ЗП — то краще нормальний банк.

1) А чому ти в своїх «нормальних банках» одразу не відкривав собі карту куди отримав би зп?

2) Можеш назвати список «нормальних банків» за твоєю думкою?

Просто блокують рахунки БУКВАЛЬНО В УСІХ банках України, що легко перевірити по відгуках на Мінфіні, ліміти на зняття, перекази, відсотки і комісії за перекази — кожен банк має щось з цього, або усе разом, просто чому твій кєнт відкрив в моно рахунок — бо не треба йти пітніти у відділення щоб відкрити рахунок, і перекази на халяву без комісій типу як в приматі, тому, тобі прям подавай одні плюси, наче банк то благодійна контора, залишався б в приматі, де сповіщення не приходять, суєта через що? наче в тебе твою зп вкрали


«Або хочаб такий, що не бере комісії за зняття власних коштів.»

ВСІ банки заробляють за рахунок комісій, тут ти відкриваєш рахунок і отримуєш карту без черг у душних відділеннях, плюс не треба платити за комісії при переказі, а ще тобі подавай зняття коштів без комісій? Не жирно буде?) Примат наприклад не бере комісію за зняття власних коштів, але нараховує комісії при переказах, часто приховані, знімаючи комісію з отримувача, а також в приматі ти фулл дистанційно НІЯК І НІКОЛИ не відкриєш рахунок без відвідування відділення. Тут кожному своє як кажуть, плюс ніхто не забороняє мати карту і примата і моно, для різних цілей. Пумб оно взагалі додали на кшталт а-банку, комісію за переказ коштів при розірванні договору, тільки в пумб це 1,5%, а в а-банку наче 30%
+
0
Hein2
Hein2
21 липня 2025, 19:50
#
чому ти в своїх «нормальних банках» одразу не відкривав собі карту куди отримав би зп?

Тому, що це не так просто на практиці. Тому, що це не офіс, де ти можеш отак просто прийти в бухгалтерію, щось їм занести. Платить бригада. Начфін — в бригаді. Батальйон може знаходитись за 800 км. від бухгалтерії. Рішення при заміну банку — приймає командир. Рапорт іде по ієрархії через все керівництво, якому ваші зміни банків дарма не треба, у них проблем і без вас повно. І повно реально важливих проблем. Це якщо ти вже в постійній частині.
А якщо ти в учбовому центрі - там просто всім на тебе начхати і рапорт свій про зміну банку можеш засунути відомо куди.

тут ти відкриваєш рахунок і отримуєш карту без черг у душних відділеннях

Відкрию секрет — я всі свої картки отримував без жодних черг в жодних відділеннях.

плюс не треба платити за комісії при переказі

Треба. І ліміти досить малі. В інших банках ліміти ширші і комісії менші. Плюс є відділення.

Примат наприклад не бере комісію за зняття власних коштів, але нараховує комісії при переказах

Так і є. Але по певним платежам комісії в Приваті - менші ніж в Моно. Отакої!

в приматі ти фулл дистанційно НІЯК І НІКОЛИ не відкриєш рахунок без відвідування відділення

Неправда. Картки вже і там відкриваються дистанційно і присилаються по пошті.

тобі прям подавай одні плюси, наче банк то благодійна контора

Я порівнюю з тим, що було раніше. Ще кілька років тому, Моно дійсно мав кращі умови на ринку. А зараз, нажаль — одні з найгірших.
+
0
Я. ..
Я. ..
22 липня 2025, 9:33
#
«Відкрию секрет — я всі свої картки отримував без жодних черг в жодних відділеннях.»

Ммм, цікава історія, цікава))

«Неправда. Картки вже і там відкриваються дистанційно і присилаються по пошті.»

Гаразд гаразд, нехай буде так, я ж не проти))

а що тобі заважає мати моно і приват одночасно?)) ну, прийшла зп на моно — ти переказав на примат і зняв з примата?
+
0
Hein2
Hein2
22 липня 2025, 18:58
#
ну, прийшла зп на моно — ти переказав на примат і зняв з примата?

Бо в тому ж Моно — переказ на інші свої картки в обхід лімітів — танці з бубном.
Звісно, будемо викручуватись. Є й інші банки, куди можна перевести і зняти. Але це ж не відміняє того, що у Моно погані умови. Це просто додає незручності клієнтам.
Плюс, якщо ви даєте знімати 50к з чорної та 50к з білої - сумарно 100к, то навіщо ці ускладення, якщо можна зробити ті самі 100к сумарно на аккаунт? Всі ці речі нагадують мені Приват середини 2000-х: весь час якісь безсенсові штучні перепони, які юзер має долати. І такого, нажаль, в Моно стає більше з кожним днем.
+
0
Три літри
Три літри
21 липня 2025, 13:37
#
А якщо трохи більше ЗП — то краще нормальний банк.

Щоб досягти рівня коли людина буде платити комісію за зняття готівки при тому що вона все ще продовжує знімати готівку повністю — треба отримувати принаймі 51 тищу. А це не трохи більше, це більше в п'ять раз. П'ЯТЬ!
Тоді з 51 тищі буде сплачена страшенна комісія 9 гривен. Це будь кого зіб'є з ніг.

Хоча мені складно уявити людину яка отримує зарплату 51 тищу і всю її переводить в готівку.
Я отримую більше ніж 51, в готівку перевожу лише тисяч 5 і то не кожного місяця, а за потреби.
+
0
Hein2
Hein2
21 липня 2025, 19:58
#
Хоча мені складно уявити людину яка отримує зарплату 51 тищу і всю її переводить в готівку.
Я отримую більше ніж 51, в готівку перевожу лише тисяч 5 і то не кожного місяця, а за потреби.


Коли ти живеш у великому місті - ти взагалі не знаєш що таке готівка. Я до війни взагалі не розумів, навіщо щось знімати. Ну хіба що на маршрутку. А тут зовсім інші умови. І безготівка тут як раз нікому не треба.
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 9:59
#
А тут зовсім інші умови. І безготівка тут як раз нікому не треба.

Ну то нащо тобі карта Моно який від початку позіціонує себе як банк для безготівкових операцій?

Проблема не в тому що не можна отримувати зарплату на карту Моно, як ти написав у своєму відгуку. Проблема в тому що саме тобі треба знімати всю зарплату готівкою. І для цього звісно Моно не підходить. Але це не вина Моно, як і не вина ламборджині що на ньому незручно город орати.
+
0
Hein2
Hein2
22 липня 2025, 18:52
#
Ну то нащо тобі карта Моно який від початку позіціонує себе як банк для безготівкових операцій?

Де він так себе позиціонує?
Вони агітують: «переводь до нас зарплату, у нас кращі умови і все зручно». А потім вилазять комісії, обмеження і т.п.
Вони не кажуть «у нас все класно лише з безготівкою». Тому порівняння їх умов з іншими — цілком логічне.
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 19:56
#
Де він так себе позиціонує?

блііін
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 20:19
#
Вони агітують: «переводь до нас зарплату, у нас кращі умови і все зручно».

Вони при цьому не кажуть «ти можеш знімати в десь получки всю суму готівкою»

А якщо користуватись безготівкою то все правильно — гарні умови і все зручно.

Вони не кажуть «у нас все класно лише з безготівкою».

Звісно вони так не кажуть бо з карти можна знімати готівку і для зарплати навіть прописано що 50 тисяч знімаются без комісії. Це не приховане правило, ця норма прописана в тарифах, вона також описана на сайті і вона існує мабуь стільки ж скільки існує сам Монобанк. З 2019 так точно це правило не змінилось.

Але ще раз: Моно не каже що ти можеш зняти всю получку в день виплати. І до слова жодний банк це не каже, не тільки Моно.
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 20:32
#
Де він так себе позиціонує?

можно пропустити те що коли запускався Моно то всі звали його необанком що само по собі каже — це банк в першу чергу для безготівкових операцій

можна пропустити мімо ушей те що Моно позіціонує себе як банк без відділень що знов таки каже що в першу чергу банк робит наголос на безготівкових операціях оскільки немає відділень. відповідно немає кас

але якщо вже так сильно хочеш зрозуміти що таке Моно як ти міг пропустити ось це?
https://0x0.st/8n2E.png
+
0
Hein2
Hein2
23 липня 2025, 13:44
#
але якщо вже так сильно хочеш зрозуміти що таке Моно як ти міг пропустити ось це?

Рукаліцо… У нас ввели в обіг е-гривню в Моно? Чи просто люди не розуміють, що таке «цифрові гроші»?
+
0
Три літри
Три літри
23 липня 2025, 13:47
#
Рукаліцо… У нас ввели в обіг е-гривню в Моно?

Яким боком тут єгривня? Те що безготівкові гроші цифрові — для тебе відкриття сьогодняшнього дня?

Ти продовжуєш закапуватись все далі і далі. Все очевидніше що ти чудово розімуєш що не було ніяких змін в тарифах про які Моно забув тебе повідомити. Просто тобі чомусь подобаєтся вигадувати лайно і кидати його в Моно.
+
0
Hein2
Hein2
24 липня 2025, 10:24
#
Те що безготівкові гроші цифрові — для тебе відкриття сьогодняшнього дня?

Почитай визначення цифрових грошей. Звичайна безготівка — не є цифрові гроші.

Хоч би сайт НБУ відкрив, а не тільки недалеких піарщиків Моно:

«Національний банк здійснює дослідження цифрових валют центральних банків та працює над створенням власної цифрової форми гривні - е-гривні.
Е-гривня — це електронна форма грошової одиниці України, емітентом якої є Національний банк.
Ключове призначення е-гривні, на думку регулятора, — ефективно виконувати всі функції грошей, доповнюючи готівкову та безготівкову форми гривні.»
+
0
Три літри
Три літри
24 липня 2025, 19:24
#
Е-гривня — це електронна форма грошової одиниці України, емітентом якої є Національний банк.

І що, є-гривня це єдиний на увесь світ варіант цифрових грошей? Чи це лише один з варіантів реалізації?

Ти вчергове сперечаєшся про абсолютно неважливу дрібницю в той час як головним у твоєму відгуку було що банк не надає клієнту інформацію про комісію та часто її міняє.

Але як вже неодоразово було доведено:
* банк показує умови по операції в тарифах, в простій і зрозумілій формі
* з 2020 року ця комісія підвищувалась лише один раз про що банк повідомляв всіма можливими способами, в тому числі і повідомленням у застосунку
+
0
Hein2
Hein2
25 липня 2025, 17:27
#
Комісія — є. А в інших — немає. Тому доцільно тримати зарплату в іншому банку і не переводити на Моно. Про це відгук.
Ніяк не дійде?
+
0
Три літри
Три літри
25 липня 2025, 17:58
#
Комісія — є. А в інших — немає.

В інших є. Наприклад в ПУМБ який тобі чомусь подобаєтся комісію беруть починаючи з 1 копійки.

Я можу назвати ще не один банк де є комісія за перекази на карти та рахунки інших банків. Наприклад Глобус 1%.
+
0
Hein2
Hein2
26 липня 2025, 19:39
#
В інших є. Наприклад в ПУМБ який тобі чомусь подобаєтся комісію беруть починаючи з 1 копійки.
Я можу назвати ще не один банк де є комісія за перекази на карти та рахунки інших банків.


Де в ПУМБі комісія за переказ на картки? Щось у тебе чим менше аргументів — тим більше фантазій.
+
0
Я. ..
Я. ..
21 липня 2025, 11:58
#
Radioragal

«Для зарплаты есть нормальные банки, а не мусорки без отделений — приват для выплат, пумб, райф, ощад и другие, снимать можно очень много.»

Зайди почитай відгуки реальних людей про ті банки з твого переліку обожнюваний тобою приват взагалі має безліч виконавчих проваджень і через це, люди котрі брали кредити на машини, виплативши кредити, раптом в мвс дізнавалися, що вони то виплатили все, але машину переписати на себе не можуть і продати не можуть, бо в примат банка заборона на відчудження майна тільки в примат банку твоєму улюбленому, людей про це не попереджають до видачі кредиту на авто

в Ощаді так само не повідомляють про зняття 100грн на міс у випадку неактивного рахунку, типу, читай договір, а в нас же багато людей «читають» договори, ага як і Hein2 не вміє читати тарифні умови банку, потім виявляє, що зняття готівки в банкоматах виявляється з відсотком від зняття, не знаючи, що треба знімати готівку в моно через каси банків партнерів
+
+30
Я. ..
Я. ..
21 липня 2025, 12:04
#
«(бо щось додаток Привата у нього на телефоні не видає сповіщення)»

Стоп! А як так, ти ж нахвалюєш примат банк?

«Моно дає вам можливість зняти… лише 50 тис. на місяць»

ну, логічно, що банк, котрий видає тобі по суті дистанційно карту без відвідування відділень, котрий не має власних банкоматів, має певні умови по зняттю готівкових коштів тобі не приходило в голову, що моно — це більше про користування банком в інеті і оплат карткою, а не про зняття коштів? і що заважає мати і примат, і моно? ну типу, знімай готівку з примату і все) з примат банку, котрий до речі бере комісії за перекази, навіть в отримувача коштів, бували вже випадки

Слухай, це все лірика, в мене питання до тебе, ти почав писати, що на моно твій товариш перейшов, бо примат банк тупив з сповіщеннями, гаразд, а що заважає мати карту примата і моно, з моно ж перекидувати кошти на примат — безкоштовно, на відміну від примату, і знімай з примат банку свої 100к на місяць, а разом з моно взагалі можеш 150 на місяць вже зняти, в чому проблема то?

«І встановлювати комісію за зняття зарплати — це реально архаїзм якийсь!»

Йди нбу це розкажи, котрі встановили (до меморандуму котрий змусили банки підписати) обмеження на перекази між картами
+
0
Hein2
Hein2
21 липня 2025, 20:20
#
Стоп! А як так, ти ж нахвалюєш примат банк?

Де я його нахвалював?

Йди нбу це розкажи, котрі встановили

Ліміти НБУ — вищі за ліміти Моно і підписантів меморандуму. Ну і НБУ не встановлював комісії за зняття зарплати.

(до меморандуму котрий змусили банки підписати)

Хто кого змусив? Є банки, які не підписували ніяких меморандумів. А є ті, які вирішили добровільно обмежити своїх клієнтів понад обмеження НБУ.

а що заважає мати карту примата і моно, з моно ж перекидувати кошти на примат — безкоштовно, на відміну від примату, і знімай з примат банку свої 100к на місяць, а разом з моно взагалі можеш 150 на місяць вже зняти, в чому проблема то?

Можна. Викрутитись можна. Але суть в тому, що брати комісію за зняття зарплати — це трохи неправильно, на мою думку. Ще років 15 тому, коли операції в банкоматах були по одноразових паролях і за перегляд балансу в чужому терміналі списували кошти — відсотків за зняття готівки в рамках зарплати жоден нормальний банк не брав.

з моно ж перекидувати кошти на примат — безкоштовно, на відміну від примату

Нє-а. У Моно ліміти на перекидку. А щоб перекидати в обхід лімітів — треба танці з бубном водити. Звісно, можна викрутитись і варіанти є, але все має якось спрощувати життя клієнту, а Моно з кожним днем вигадує все новий і новий гєморой.
+
0
Я. ..
Я. ..
22 липня 2025, 9:36
#
«Можна. Викрутитись можна. Але суть в тому, що брати комісію за зняття зарплати — це трохи неправильно, на мою думку.»

Так тоді, так і кажи, що конкретно на твою думку, те то і те то неправильно, а те що написано це в тарифах і ти можеш з ними ознайомитися до відкриття рахунку і що взагалі можна користуватися кількома картками під різні потреби, де в моно в тебе будуть працювати сповіщення, а з примата ти будеш знімати готівку — це тебе не турбуватиме.

Тільки банк часто не в курсі, про те, що комусь щось на їх думку здається, банк на такі випадки і прописує все завчасно в договорах, умовах та тарифах.
+
0
Hein2
Hein2
22 липня 2025, 19:06
#
а те що написано це в тарифах і ти можеш з ними ознайомитися до відкриття рахунку і що взагалі можна користуватися кількома картками під різні потреби

Моно вкрай вибірково і рідко повідомляє клієнтів про зміну умов. Ще нещодавно були одні тарифи, зараз користуєшся — отримуєш зовсім інше. І жодних сповіщень.
А той же ПУМБ чи Сенс — спамлять про кожну зміну кожного пункта.
Тому реально я про наявність комісії за зняття зарплати — дізнався лише коли коли ми випитувли умови по переводу. Раніше такої комісії у них не було.
+
0
Я. ..
Я. ..
21 липня 2025, 12:08
#
«Нахіба мені переходити до вас з Привата, де я всі 100% знімаю без комісії,»

Ти ж сам відповів на початку історії на це питання, ось же: «Вирішив колега перевести зарплату в Моно (бо щось додаток Привата у нього на телефоні не видає сповіщення).»

І що тобі заважає отримавши зп на моно, переказати свої 100к на примат і зняти їх в банкоматі? дві картки банківські то ж не складно, через шо вся ця суєта? це кілька кліків, секунд 20 часу від сили
+
0
MarselKN
MarselKN
21 липня 2025, 12:17
#
С моно он переведёт без комиссии, а вот на приват зайдут с комиссиией, так как приват берет её за нецелевые пополнения.
+
0
Три літри
Три літри
21 липня 2025, 13:39
#
Є купа банків краще за Приват, особливо коли мова про операції з готівкою. На мою думку ПУМБ, Райф чи Кредо чудово підходять під ці задачі.
+
0
Я. ..
Я. ..
21 липня 2025, 14:26
#
MarselKN

«С моно он переведёт без комиссии, а вот на приват зайдут с комиссиией, так как приват берет её за нецелевые пополнения.»

Дякую, ще одне підтвердження «крутості» примат банку))
+
0
olexey designer
olexey designer
21 липня 2025, 19:04
#
Взагалі не рекомендую щось тримати в манобанку, по-перше блокують гроші на півроку що потім тільки судами або купою негативних відгуків можна витягти гроші шо банкомати постійно виснуть із-за поганого зв’язку з серверами манобанку і гроші потім 2 місяці повертати
+
+5
SergeyNina
SergeyNina
21 липня 2025, 23:14
#
Куча комментариев и никто не помог по сути.
Вам нужно выяснить почему не приходят уведомления отправленные банком.
Это или настройки приложения или прошивка смартфона.
Настройки приложения приват 24.
Раздел уведомления приложения там все верно настроено?
Разрешения приложения там все верно уведомления разрешены?

Контроль активности нет ли запрета на фоновую активность приложения?
Если приложение выгружается из памяти уведомлений не будет.
Прошивка смартфона.
Во многих смартфонах встроена куча рекламы, вам нужно отключить её по максимуму это может мешать уведомления с приват 24.
Отключите ненужные уведомления других приложений.

Да, проверьте в самом приват 24 профиль — настройки — изменение канала информирования.
Там верно все настроено?

Можно настроить уведомления в телеграмм и на емейл вместо приложения и получать уведомления оттуда настроив их в приложении.

Телеграмм или ел почта удобнее чем уведомления в приложение
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 7:42
#
Людина не просила про допомогу. Людина прийшла вилити душу бо не розуміє для чого Монобанк.
+
0
Я. ..
Я. ..
22 липня 2025, 9:37
#
Та він другий раз просто ниє, сам він оно вище написав, що «Можна. Викрутитись можна. Але суть в тому, що брати комісію за зняття зарплати — це трохи неправильно, на мою думку.«

Тобто він собі щось уявив, договір поговортав, тарифи не читав, але йому не сподобалося що реальність не збіглася з його бажаннями, значить що? правильно, треба бігти відгук писати!)
+
0
Hein2
Hein2
22 липня 2025, 19:08
#
договір поговортав, тарифи не читав

Читав. Цього в тарифах на момент підписання не було.

правильно, треба бігти відгук писати!)

Звісно — треба щоб люди знали. А то може хтось теж думає, що комісії нема, в їм потім вона спливе.
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 20:24
#
Читав. Цього в тарифах на момент підписання не було.

Ця норма існує мінімум з 2019 року коли я відкрив рахунок в Моно. На сайті історія тарифів зберігаєтся лише з 2020 року то і там легко перевірити що 1 січня 2020 року така норма вже була.

Я тобі написав про це в іншому коментарі. Але оскільки ти раз за разом повторюєш свою брехню — повторю спростування брехні ще раз.
+
0
Я. ..
Я. ..
23 липня 2025, 10:29
#
Hein2

«Читав. Цього в тарифах на момент підписання не було.»

https://monobank.ua/taryfy

— Зняття власних коштів за карткою в Українi 0,9% від суми зняття
— Зняття готівки на суму, що перевищує залишок власних коштів, а також за операції з quasi-валютою за карткою 4% від суми
— Зняття власних коштів за карткою за кордоном 2% від суми зняття

добре, як скажеш, не було на момент підписання таких тарифів, хоча ти тарифи читав, гаразд, «віримо»))) в інтернеті навіть все давно є))

p. s. в момент коли ти почнеш апелювати до дати 12.06.2025 в шапці документу — знай, що саме ці тарифи діють ультра давно, тобі трилітровий пояснив, що це мінімум з 2019 року, а дата в документі змінюється після абсолютно будь-яких змін в документі, тому не розповідай нікому що ти відкрив в 2025 році картку в монобанку, але читаючи тарифи на зняття коштів, там не було комісії за зняття коштів, бо на тебе будуть відповідно дивится)))
+
0
Hein2
Hein2
23 липня 2025, 13:33
#
Відповідь оператора Моно від 29.04.2020 дослівно:

«3. Вы можете снимать зарплату наличными в банкоматах или кассе любого банка. Данное снятие будет по льготному тарифу — бесплатно в счет личных средств и 3,5% от суммы снятия в счет кредитных средств. Льготный тариф используется при снятии зарплаты в кассе или в банкомате любого украинского банка.»

Ні слова про обмеження в 50 тис. Безкоштовно в рахунок власних коштів в касі чи банкоматі.
+
+5
SergeyNina
SergeyNina
21 липня 2025, 23:27
#
Уважаемые комментаторы хватит что попало в комментариях.
1.В очень большом количестве работодателей особенно государственных выбор банка для выплаты зарплаты сводится до максимум двух банков.
2. С моно перевести на приват без комиссии, но это будут не целевые деньги и снятие с комиссией.
3. При переводе свыше 50к с одной карты на другую даже оформлению на тебя может быть проверка или финансовый мониторинг который может заятнуться на недели. Даже если зарплата 120к и справка о доходах загружена все равно могут быть проблемы.
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 7:46
#
1. Монобанк не входить в перелік банків «для зарплати» в жодній такій гівноконторі. Це був свідомий вибір автора послати керівництва нах* і вибрати те що на його думку зручно. Але не зрозуміло нахера автор вибрав саме Моно, якщо йому треба много готівки. Є купа інших банків які виконують цю функцію краще. Вибір Монобанка це як купити ламборджині для того щоб орати город на дачі. Є мотоблок ПУМБ.

І от автор прийшов розповісти нам що Моно не виправдав його сподівань, при цьому не розуміє тарифів, не розуміє того що Моно від народження банк для безготівкових операцій з орієнтацією на досвідчених і сучасних клієнтів.
+
0
ch777
ch777
22 липня 2025, 10:10
#
Жоден багатій та можновладець не тримає великі суми в цьому псевдобанку, я скільки дивився декларацій всяких депутатів та чиновників, ніхто в цій конторі навіть тисячу доларів не тримає. Цей псевдобанк тільки для хіпстерків та валютних лошків, які заряджали його шестизнаками та зливали валюту по заниженому курсу. Хто більш має розуму використовує виключно кредитний ліміт а не отримує ще сюди «зарплату»
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 14:15
#
Жоден багатій та можновладець не тримає великі суми в цьому псевдобанку,

якщо трохи подумати головою то це гарна рекомендація для чистого і прозорого банку
+
+15
Я. ..
Я. ..
22 липня 2025, 15:21
#
Ch777

«Жоден багатій та можновладець не тримає великі суми в цьому псевдобанку, я скільки дивився декларацій всяких депутатів та чиновників, ніхто в цій конторі навіть тисячу доларів не тримає.»

Так депутату зручніше в прикормлений держ банк подзвонити, щоб «пАрєшАлі» і все, бо в держбанку всі свої, а в приватних структурах вони на рівні преміум клієнтів, теж мені, «НОВИНА»)))
+
+30
Oleksii Ch
Oleksii Ch
22 липня 2025, 21:37
#
Ходиш чужі бабки рахуєш по деклараціям? =)
Шкода, що суми від шести знаків спричиняють такі душевні травми деяким особам…
+
0
fotograf chunt
fotograf chunt
22 липня 2025, 13:25
#
Щас лучше воообще избегать лишних п2п переводов, у банков крыша едит от них, то что моно очень любят под крипту и лояльно к ней относится, поэтому к переводам с моно особо подозрительно относятся
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
22 липня 2025, 21:41
#
Було б що п2п-шити… Бо поки інші гроші заробляють, ти над деклараціями чиновників сидишь з пачкою серветок
+
+15
Hein2
Hein2
22 липня 2025, 12:38
#
Монобанк не входить в перелік банків «для зарплати»

Дивне твердження. Монобанк сам дуже активно нав’язує клієнтам переведення до себе зарплати.

І от автор прийшов розповісти нам що Моно не виправдав його сподівань, при цьому не розуміє тарифів

Тарифи дійсно незрозумілі, бо конкуренти дають кращі умови. Плюс Моно постійно вводить нові комісії та обмеження, не інформуючи про це належним чином своїх клієнтів. Багато нових комісій та обмежень, яких раніше не було, спливають в процесі користування. Ще певний час тому ти користувався послугою, жодних повідомлень про зміни тобі не приходило, як на черговій операції спливає комісія.
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 13:52
#
Дивне твердження.

Чому дивне? Назви хоч одну більш-менш велику компанію яка системо і головне давно виплачує зарплату через Моно.

Монобанк сам дуже активно нав’язує клієнтам переведення до себе зарплати.

Моно себе клієнтам не нав’язує. Користуюсь ним з 2019 року і він жодного разу мені нічого не нав’язував на відміну від твого Привату який зайо навіть не дивлячись на те що в мене не було в ньому рахунків. У мене є приклад коли банки саме нав’язують кредити чи користування: наприклад дуже агресивно і активно це роблять ПУМБ та Ідея.

А Моно за цей період не робив цього жодного разу.

Тарифи дійсно незрозумілі, бо конкуренти дають кращі умови.

Знов таки порівнюючи з Приватом де тариф розкиданий в різних місцях по декількох різних сторінках — у Моно все зібрано в одному місці і це зручно переглядати як в застосунку, так і на сайті.

ОК, можно було не зрозуміти що комісія за зняття готівки платится не з усієї суми, а лише починаючи з 51 тисячі. Можу таке припустити. Але у всьому іншому тарифи Моно зрозуміліше ніж тарифи Привату.
Я уж не згадую банки в яких тарифи досі доступні у вигляді відсканованих зображень чи ексель-таблиц.
+
0
Hein2
Hein2
23 липня 2025, 13:39
#
Чому дивне? Назви хоч одну більш-менш велику компанію яка системо і головне давно виплачує зарплату через Моно.

Так ясно — кому воно цікаво з такими тарифами?))

Знов таки порівнюючи з Приватом де тариф розкиданий в різних місцях по декількох різних сторінках — у Моно все зібрано в одному місці і це зручно переглядати як в застосунку, так і на сайті.

Те, що тарифи зрозуміліші - не краще, якщо вони вищі.
+
0
Три літри
Три літри
23 липня 2025, 13:50
#
Так ясно — кому воно цікаво з такими тарифами?

Тобто ти зараз визнав що «Дивне твердження» було дивною брехнею. ОК.

Брехнею більше, брехнею меньше — яка різниця.

Те, що тарифи зрозуміліші — не краще, якщо вони вищі.

Саме тому тарифи Привата з комісією за зняття готівки вищою за комісію Монобанка — не краще.
+
+5
Hein2
Hein2
24 липня 2025, 10:26
#
Саме тому тарифи Привата з комісією за зняття готівки вищою за комісію Монобанка — не краще.

У Привата зарплата знімається без комісій. Вже вигадки пішли, аби тільки виправдати улюблений недобанк?

Тобто ти зараз визнав що «Дивне твердження» було дивною брехнею. ОК.

У тебе якийсь паралельний світ. Сам вигадав, сам спростував, сам молодець…
+
0
olexey designer
olexey designer
25 липня 2025, 10:23
#
Ти марнуєш час на банківських ботів, вони все одно все перепишуть так, аби манобанк був завжди правий, тощо їм так наказує володар
+
0
Три літри
Три літри
25 липня 2025, 10:54
#
Банківський бот пише що не треба витрачати час на банківських ботів…
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
25 липня 2025, 11:23
#
Бо у володаря є чарівна каблучка, викована в пекельному полумʼї гори Ородруїн. А що є в тебе?
+
0
Три літри
Три літри
25 липня 2025, 11:33
#
Шкарпетка з діркою є в нього, в ту дірку випало кільце.
+
0
Три літри
Три літри
25 липня 2025, 11:59
#
У Привата зарплата знімається без комісій.

У Моно зарплата також знімаєтся без комісій якщо сума зарплати не більше ніж 50 тисяч. Питання?
+
0
Hein2
Hein2
25 липня 2025, 17:25
#
якщо…

Знімається безкоштовно, якщо не рахувати комісій.
У вас що не візьми про банк — все Божа роса.
Такі кумедні.)))
+
0
Три літри
Три літри
25 липня 2025, 18:00
#
У вас що не візьми про банк — все Божа роса.

я лише розтлумаючую тобі тарифи банку яким ти користуєшся
якби ти був уважний — міг би прочитати і сам
але ти досі не визнав як тупо лоханувся з комісією на переказ 51000 гривень яка складає лише 9 гривень.
+
0
Hein2
Hein2
26 липня 2025, 19:37
#
я лише розтлумаючую тобі тарифи банку яким ти користуєшся

Так, а хто казав, що їх нем? Весь пост про те, що ці тарифи є)))
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 13:53
#
Плюс Моно постійно вводить нові комісії та обмеження, не інформуючи про це належним чином своїх клієнтів.

І є приклади цього?

До слова якщо в Моно це вже стала традиція то чому тобі раптом прийшла в голову думку перевести туди зарплату? Це якось взагалі не в'яжется: ти кажеш що банк поганий бо в нього постійно змінются тарифи без попереджень і одночасно з цим ти збираєшся перевести в цей банк основне джерело свого доходу.
+
0
radioragal
radioragal
22 липня 2025, 14:10
#
Это потому что клиенты уходят и типичное поведение банка который начинает пылесосить деньги чтоб выжить, если подытожить, эта кантора точно не для зарплатного проекта, 3 отделения на страну и вчерашние курьеры глово в поддержке
+
0
Три літри
Три літри
22 липня 2025, 14:14
#
и вчерашние курьеры глово в поддержке

то ти тепер повернувся в глово?
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
22 липня 2025, 15:43
#
Не беруть, бо в ЧС навіть там
+
0
Я. ..
Я. ..
28 липня 2025, 12:36
#
В монобанка немає власних відділень, лише відділення банків партнерів…ти якийсь інший банк сплутав з моно напевно
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
24 липня 2025, 18:53
#
Мені цікаво, чому у цього воїна більше вільного часу, аніж у місецвих хейтерків разом взятих?
Штабний захисник на паперовому нулі?
+
0
Три літри
Три літри
24 липня 2025, 19:28
#
Штабний захисник на паперовому нулі?

ну, а кому ще може бути потрібна велика кількість готівки для того щоб крутити нею?

звичайному вояці ніде витрачати гроші в окопі і тому він гроші в сім'ю відправляю переказом на рахунок дружини чи когось ще — тут як раз свіжий відгук про абанк є
+
0
Hein2
Hein2
25 липня 2025, 17:23
#
Які спеціалісти диванні цікаві - знають кому де що потрібно.)))
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
26 липня 2025, 9:21
#
А по суті відповідь є, пане ахвіцер?
+
0
Hein2
Hein2
26 липня 2025, 19:36
#
Можна сходити, посидіти на позиціях — будеш знати: скільки на що є часу і для чого готівка.
Часу — вагон. Чому б замість ставок не потролити тролей?
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 липня 2025, 12:54
#
М… Далі відмазуєшся та виправдовуєш себе. Я це люблю!
+
0
Я. ..
Я. ..
28 липня 2025, 12:33
#
Oleksii Ch

«А по суті відповідь є, пане ахвіцер?»

Я я, гуууд, я воль!)))
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Не переводьте зарплату в Моно!