Заблокували гроші, не хочуть віддавати.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.26 | 49.96 |
| Всі курси банку | ||
Я відкрив ФОП-рахунок у цьому банку та, не знаючи внутрішніх правил, здійснив кілька (три) перекази з рахунку ФОП на картку фізичної особи. Йдеться про суми по 2−3 тисячі гривень. Ці перекази були успішно проведені, але одразу після цього банк заблокував мій рахунок.
Після блокування я надав у відповідь на всі запити банку повний пакет документів, а саме:
декларації;
накладні на закупівлю та продаж товарів;
договір, за яким здійснювався переказ коштів фізичній особі;
письмові пояснення щодо призначення платежів.
Незважаючи на це, вже четвертий день рахунок залишається заблокованим. На рахунку знаходяться оборотні кошти у розмірі 38 000 грн, які мені терміново потрібні для ведення господарської діяльності.
Я неодноразово звертався до банку з проханням або:
1. Розблокувати рахунок, якщо всі документи їх влаштовують, або
2. Розірвати договір обслуговування, якщо банк не бажає надалі співпрацювати.
На жаль, реакції з боку банку немає. Складається враження, що рахунок було заблоковано на невизначений термін без об'єктивних причин, а сам банк таким чином просто користується грошима клієнтів.
Прошу Міністерство фінансів звернути увагу на подібну практику та, за можливості, ініціювати перевірку таких випадків. Таке ставлення до підприємців підриває довіру до банківської системи України.
Згідно з вимогами НБУ, банки зобов’язані перевіряти всі платежі, що зараховуються на рахунки клієнтів. Будь-яке надходження може потрапити під додаткову перевірку — у таких випадках необхідно надати документи, що підтверджують походження коштів.
Наразі триває перевірка наданих вами документів та пояснень.
Ми зв’яжемось із вами, щойно з’явиться оновлена інформація.