Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Зіштовхнувся з шахрайством в інтернеті, підтримка монобанку відмовилась зателефонувати

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Slobodawa 8 червня 2025, 17:59
Коли злочинці заволоділи сімкою, я швидко написав в підтримку банку в чаті, але мене сюрприз послали. Сказали що будуть вирішувати питання тільки в чаті! А потім і зовсім заблокували. Прошу надати розголос, тому що мене обікрали в кінці кінців. А співробітники цьому сприяли. А я нагадую, коли Україна прийде на мою оккупировану батьківщину. Я знайду на вас управу. Журналістам надам скріншоту цього цирку!
monobank
Відповідь банку
8 червня 2025, 19:29
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою відображає ситуацію. На жаль, немає можливості повідомити деталі, щоб сформувати повне розуміння ситуації, адже в такому випадку ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим. Ми перевірили діалоги з колегами — всі дії були коректними.

Коментарі - 9

+
+16
ByNastasya
ByNastasya
8 червня 2025, 18:06
#
Надайте тут , бо мало віриться
+
0
Slobodawa
Slobodawa
8 червня 2025, 18:12
#
Залюбки яким чином я можу додати зображення?
+
0
Slobodawa
Slobodawa
8 червня 2025, 18:14
#
М:Ми намагались вам допомогти, проте, на жаль, без будь яких даних це зробити можливість відсутня. Я: Мені потрібно була гаряча лінія так як тут могли злочинці викосити мої персональні дані. Пюале вам було важко людині в окупації зателефонувати М: При всій повазі, наша розмова триває у циклічній формі. При продовженні ведення діалогу в такому форматі, ми будемо вимушені заблокувати можливість писати у чаті. Дякуємо за розуміння Я: В чому циклічність? Тобто я повинен викласти сюда свої персональні дані? А злочинці вже мають дані до моєї сім! М: Ми намагались вам допомогти, проте, на жаль, наша розмова має циклічну форму, та комунікації були обмежені. Бажаю вам гарного вечора та мирного неба!
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
8 червня 2025, 21:36
#
Это сложно… особенно когда клиент дундук сам слил смс коды мошенникам…
+
0
Slobodawa
Slobodawa
9 червня 2025, 9:48
#
Может быть, а может русаки украли симку. Я зашли во все банки. А я пока просил помощи у моно банка. Но нарушив статью 16 закона о связи они не дали дозвониться до горячей линии
+
0
Slobodawa
Slobodawa
9 червня 2025, 9:51
#
Ваше виправдання посиланням на банківську таємницю виглядає, як цинічна спроба уникнути відповідальності за службову недбалість або навіть пособництво злочину. 🔴 Головна проблема — мені не надали доступу до гарячої лінії, коли я терміново намагався зупинити шахрайство. Натомість мене примусово утримували в чаті, де ситуацію не вирішували, а згодом ще й заблокували звернення. Це створило пряму загрозу безпеці моїх коштів, а дії (чи бездіяльність) ваших співробітників призвели до реальної шкоди. Згідно з: 🔹 Ст. 1076 Цивільного кодексу України — банк зобов’язаний вживати всіх заходів для збереження коштів клієнта; 🔹 Ст. 64 Закону України «Про банки і банківську діяльність» — банк несе відповідальність за дії та бездіяльність своїх співробітників і зобов’язаний оперативно реагувати на підозри в шахрайстві; 🔹 Ст. 19 Закону України «Про захист персональних даних» — у надзвичайних ситуаціях (таких як шахрайство) банк зобов’язаний забезпечити доступ клієнта до безпечного та ефективного каналу комунікації; 🔹 Рішення НБУ № 64 від 2019 року щодо вимог до систем дистанційного обслуговування — банк повинен забезпечити негайну технічну підтримку клієнта при підозрі на шахрайство. ❗️Не надати доступ до гарячої лінії в критичній ситуації — це більше, ніж службова помилка. Це — створення умов для реалізації шахрайської схеми.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
11 червня 2025, 9:28
#
Тут штука в том что финмон те кто контролят бабки на счетах это отдельная структура, а звонилки и операторы чатов это другая структура которая передаёт инфу на тех кто может чёто сделать и если чёто произошло в позднее время то никто нифига не сделал бы ни в одном банке…
Да банк нарушил закон и можно подать иск в суд через эл суд, я расписал как, у себя в блоге, фиксируйте все нарушения, а жаловаться в банк нет смысла, в НБУ лишь только чтобы прикрепить к судовому иску, как-то так.
+
+15
fotograf chunt
fotograf chunt
13 червня 2025, 8:53
#
Не смеши про НБУ там сидят такие же офисные мыши, которые отписки строчат с шаблонов, а кто повыше просто решает что какому банку можно или выписать штраф банку или спустить с рук за «бонус»
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
13 червня 2025, 11:53
#
Всім бонуси дають: і моноботам, і клеркам НБУ.
І тільки голодні та злі хейтери строчать стіни тексту за так.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Зіштовхнувся з шахрайством в інтернеті, підтримка монобанку відмовилась зателефонувати