Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Жахлива помийка і катівня

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Taipan0077 28 січня 2025, 23:12
Жахіття, а не компанія.
Виникло питання на яке оператор Юлія не змогла дати відповідь.
Зробив їй зауваження.
Питання, до речі, запамятовуйте це важливо, було в тому що мені надійшов платіж він невідомої організації.
Вона сказала що немає в них інформації звідки.
Намагався припинити розмову але вона вирішила що має право покарати мене за зауваження і почала продовжувати писанину, не зважаючи на ТРИ!!! вимоги припинити і завершити чат.
В результаті попросив табельний номер і повідомив що напишу скаргу в НБУ, у відповідь вона виявила підозрілим МІЙ ПЕРЕКАЗ з моєї карти на іншу мою карту в середині додатку.
І заблокувала мені рахунки.
Написав скаргу.
Знаєте що зробив керівник лінії?
Заблокував мій номер.
Щоб я не міг зателефонувати і розблокувати карти.
Але вся сіль в тому що він на цей момент знав що я їду до місця служби.
І залишився в чужому місті, вночі без грошей.
Зателефонував з іншого номера де оператор відмовилася представитися і на вимогу зареєструвати скаргу почала перебивати, хамити, голосно сміятися і повідомила що і цей номер буде заблоковано, а мої гроші вони не повернуть і причину пояснювати не будуть.
Потім повідомили щоб очікував 3 дні на відповідь.
Хоча вже сказав щоб закрили рахунки, оскільки їх тримав лише через те що до початку січня працював рятувальником і отримував зарплату на моно, тепер він мені не потрібний.
В результаті без шапки бо моя мокра, залишився без грошей вночі на морозі.
А їм весело і смішно.
А потім прислали повідомлення що клієнти це добре, але найбільше цінуємо співробітників.
В результаті ніч, холодно, грошей нема, бо їх викрали.
А монобанківці відверто в голос сміються.
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 січня 2025, 14:07
Ми щиро шкодуємо, що у вас виникла така ситуація, і розуміємо, наскільки це могло бути неприємно.
Водночас інформація, наведена у відгуку, не повністю відображає всі обставини події. На жаль, ми не можемо розголошувати деталі, оскільки це порушило б банківську таємницю.
Безпека коштів клієнтів є пріоритетом для банку. Якщо співробітник отримує інформацію, що клієнт не підтверджує операції списання, він діє відповідно до встановлених правил, щоб захистити кошти і намагається допомогти розібратись, щоб запропонувати варіанти рішення ситуації.
Ми завжди прагнемо надавати якісний сервіс. Ваше звернення вже зафіксоване та передане для перевірки якості комунікацій.
Зараз фахівці ретельно аналізують ситуацію та зв'яжуться з вами для надання інформації та допомоги у вирішенні питання

Коментарі - 75

+
+15
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
28 січня 2025, 23:51
#
Допи делся
+
+15
Три літри
Три літри
28 січня 2025, 23:58
#
Тобто ти спровокував скандал, а тепер скаржишся що банк щось не так зробив
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
29 січня 2025, 0:20
#
Поддаваться на провокации — не дело
+
0
Три літри
Три літри
29 січня 2025, 0:25
#
Звісно. Але судячи з розповіді він і далі намагався права качати. Що там з боку банку накосячили — з відкугу зрозуміти складно. Тепер не зможу заснути бо питання — чому шапка мокра і як це стосуєтся спілкування з банком.
+
+62
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 9:21
#
Вилізь з під спіднички маминої і дізнаєшся чому форма буває мокра
+
0
Три літри
Три літри
29 січня 2025, 10:04
#
На відміну від тебе я в армії служив, а ти тільки на дівчат з служби підтримки стартувати годний.

Якщо ти *** і промок під дощем — яким боком це до твого спілкування з банком і нащо нам ця інформація?

По стилю твого спілкування тут відразу видно хто кому хамить: банк тобі чи ти банку.
+
+71
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 10:43
#
Служив ,звісно ,служив. В штабі писарем. Хоча я впевнений що ти взагалі не служив, а після бурси одразу пішов працювати оператором в колл-центр. А тим боком що я не зміг купити квиток на автобус,чаю чи їжі бо монобанк вкрав мої гроші.
+
0
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 13:09
#
Taipan0077

«Хоча я впевнений що ти взагалі не служив, а після бурси одразу пішов працювати оператором в колл-центр.А тим боком що я не зміг купити квиток на автобус,чаю чи їжі бо монобанк вкрав мої гроші.»

саме так, оце прямо він тобі відповідав як оператор техпідтримки моно, саме він тобі поблокував рахунки і привласнив твої кошти, зараз йому Гороховський особисто вручає медаль за службу, тепер він на твоє ім`я візьме солідний кредит, а ти будеш з мокрими штанішками далі такий гнівкуватий.
+
0
Я. ..
Я. ..
29 січня 2025, 11:01
#
Три літри

«Якщо ти *** і промок під дощем — яким боком це до твого спілкування з банком і нащо нам ця інформація?»

Ну він напевно планував і хотів, щоб його після цього пожаліли, а тут, не вийшло, публіка не оцінила…
+
+56
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 11:25
#
Промок тому що не зміг купити квиток на автобус і був змушений ночувати біля вокзалу
+
+15
Java Vetal
Java Vetal
29 січня 2025, 13:20
#
Знаємо як там служили, копали картоплю, фарбували паркан та клали цеглу на дачі у офіцерів та ще устав зубрили
+
0
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 12:45
#
Java Vetal

пардон, шановне панство, а як же забули додати марширувати по плацу? це ж основа, це БАЗА)))
+
0
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 12:47
#
Taipan0077

«Вилізь з під спіднички маминої і дізнаєшся чому форма буває мокра»

Це ти від радості в штанішки прямо?
+
0
Anrey12
Anrey12
29 січня 2025, 13:39
#
мені надійшов платіж він невідомої організації.
Вона сказала що немає в них інформації звідки.
Намагався припинити розмову але вона вирішила що має право покарати мене за зауваження і почала продовжувати писанину, не зважаючи на ТРИ!!! вимоги припинити і завершити чат.
В результаті попросив табельний номер і повідомив що напишу скаргу в НБУ, у відповідь вона виявила підозрілим МІЙ ПЕРЕКАЗ з моєї карти на іншу мою карту в середині додатку
.І заблокувала мені рахунки.- хіба так важко це прочитати та докумекати, Віталя?
+
+13
olexey designer
olexey designer
29 січня 2025, 22:53
#
Оператор бреше, в переказі є всі дані відправника, його неможливо выдправити, незаповниши необхіді поля, просто в неї нема кваліфікації або манобанк щось намутив як завжди
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
30 січня 2025, 9:31
#
Оператор може надати тільки ту інформацію ще ВЖЕ є в застосунку.
Якщо платіж був п2п — там не буде вичепної інформації.

Але стоп, нащо я витрачаю час на копійчаного хейтерка?
+
+16
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 9:17
#
Спровокував чим? Тим що тричі вимагав завершити чат?
+
0
Три літри
Три літри
29 січня 2025, 10:02
#
А взагалі не зрозумів що ти маєш на увазі. Як саме оператор має завершити чат? Ти зі свого боку можеш завершити його в будь яку мить.
+
+37
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 10:31
#
Так,я завершив,але мені продовжували писати,рандомно обираючи операції які був змушений підтверджувати бо були між моїми картами
+
0
Я. ..
Я. ..
29 січня 2025, 11:02
#
Taipan0077

«Тим що тричі вимагав завершити чат?»

Тобто, ти пишеш «вимагаю, припини мені писати», замість того, щоб перестати самому писати, вийти з чату і піти займатися своїми справами?)))
+
+37
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 11:16
#
Тяжко припинити відповідати коли тобі скидають рандомну операцію з твоєї карти і вимагають підтвердження
+
0
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 13:15
#
Taipan0077

«Тяжко припинити відповідати коли тобі скидають рандомну операцію з твоєї карти і вимагають підтвердження»

Ти в показання плутаєшся, бо було ось так спочатку за твоїми словами:

«у відповідь вона виявила підозрілим МІЙ ПЕРЕКАЗ з моєї карти на іншу мою карту в середині додатку.»

Зараз би бути таким скандальним хамлом з мокрими штанішками, щоб не зуміти пояснити свій переказ на іншу картку…
+
+45
SergeyNina
SergeyNina
29 січня 2025, 0:25
#
Оператор действует по инструкции. Если некорректное общение со стороны клиента — блокировка. Есть клиенты которые звонят в нетрезвом виде абы поговорить. Из-за этого правила под раздачу попали вы. Увы, если вам пришёл платёж и вы вообще не знаете от какой организации то нужно было просить данные о платеже — код ЄДРПОУ далее поиск в гугле по номеру.
+
0
Три літри
Три літри
29 січня 2025, 0:29
#
Якби це був банківський переказ то оператор і без додаткових прохань надала б цю інформацію. Більш того ця інформація є в самому платежі: я робив 15 січня переказ на Моно і бачу як це виглядає в застосунку.

Але схоже що це переказ з картки — звісно у оператора немає жодної інформації хто ці гроші відправив.
+
+49
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
29 січня 2025, 9:32
#
*** там они предоставят. Мне травили байки что они не видят эту информацию :) У них есть лишь примечание к платежу. Не знаю, действительно ли они считают всех идиотами, но факт таков.
+
0
Три літри
Три літри
29 січня 2025, 10:03
#
Мне травили байки что они не видят эту информацию :)

Яку саме? Ця інформаця присутня навіть в самому застосунку.
+
+46
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 10:45
#
У оператора немає інформації з приводу переказу з моєї карти моно,на іншу мою карту моно? При чому це було під час розмови з нею.
+
+32
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 9:19
#
Так в тому й справа що з приводу невідомого платежу інформацію надати відмовилися,а карти заблокували через платіж який зробив я між своїми картами бо він їм здався підозрілим)
+
+66
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
29 січня 2025, 9:33
#
Это же моно, для них это норма. Мне заблокировали когда приписали мне неизвестный платеж, которого не было :)
Так что у вас хоть повод какой-то был.

Выкиньте карту и забудьте про моно. Выбирайте нормальный банк.
+
+49
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 10:39
#
Викину,звісно,але вони вкрали і утримують,відмовляючись віддати,мої гроші. На запитання коли віддадуть гроші їхні оператор почав сміятися і сказав що якщо я буду вимагати свої гроші то і інший номер заблокують. На вимогу віддати гроші і закрити рахунок оператор сказав що зроблять але коли він відмовляється сказати.
+
0
Я. ..
Я. ..
29 січня 2025, 11:06
#
Taipan0077

«На запитання коли віддадуть гроші їхні оператор почав сміятися і сказав що якщо я буду вимагати свої гроші то і інший номер заблокують.»

Віримо, саме так все і «було», незважаючи на те, що кожна розмова оператора пишеться і їх можуть після такого звільняти, але так так, віримо, браво))
+
+58
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 11:17
#
Пишуться,і я теж писав. І на записі і сміх є і два зауваження з приводу того що це не смішно. Запис обов’язково опублікую
+
+11
ch777
ch777
29 січня 2025, 16:32
#
Перед тим як викинути картки треба обов’язково їх закрити, тощо разом із кредитною карткою цей псевдобанк відкриває кредит строком на 25 років та строком позовної давності 30 років.
+
0
Я. ..
Я. ..
29 січня 2025, 11:04
#
Олександр Єфремов

«Выбирайте нормальный банк.»

надай твій список «нормальних» банків, цікаво
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
29 січня 2025, 16:36
#
0.250, 0.5, 1, 1.5, 3. Жестяные банки тоже не плохие
+
+25
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
30 січня 2025, 15:12
#
Наверно не совсем корректно писать сюда банки, тем более, это будет мое личное мнение. Однако, имея счета в 4 банках, без моно, и пользуюсь всеми примерно одинаково, только с моно были постоянные проблемы и вопросы, а потом еще и обвинения в отмывании денег, при том что им был отправлен отчет по уплаченным налогам и их сумма, на фоне отчетов по средней ЗП по Украине, значительная.
+
0
radio rogal
radio rogal
30 січня 2025, 17:00
#
У моно изначально бизнес-план был построен на п2п переводах и минимальной верификации для открытия счета для набора базы клиентов, чем несомненно были рады владельцы криптообменников гонять бесплатно кэш в огромных размерах на карты, оформленные на бомжей, поэтому они теперь в каждом клиенте видят криптобизнесмена, то что база клиентов большей частью из людей, сдающих карту в аренду под обнал, крипту, сборы денег, дробление переводов или явный скам типа оплата частями на дропа без продажи товаров
+
0
Я. ..
Я. ..
29 січня 2025, 11:03
#
SergeyNina

«Если некорректное общение со стороны клиента — блокировка.»

І це абсолютно правильна та вже стандартна практика, бо за відверте хамство співробітникам не доплачують)
+
+51
MarselKN
MarselKN
29 січня 2025, 1:01
#
Хочу увидеть срини переписки, где клиент «вежливо » задаёт вопросы, а над ним «смеются и издеваются «, а он «вежливо» просит завершить общение. Срины в студию, пожалуйста
+
+58
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 9:20
#
,Срины" ти можеш побачити і так, оскільки і так зрозуміло що ти оператор з моно
+
0
Я. ..
Я. ..
29 січня 2025, 11:07
#
Taipan0077

«і так зрозуміло що ти оператор з моно»

А є якісь пруфи того, що MarselKN взагалі є працівником монобанку?)) бо якщо немає, то це плід твоєї хворої фантазії, ти тепер будеш усюди бачити працівників монобанку, якщо хтось не піддакує твоїй мокрій шапці
+
+24
MarselKN
MarselKN
29 січня 2025, 12:19
#
Я как «сотрудник» банка вангую как все было: автор пишет в поддержку с вопросом по типу : «что это за платеж, я его не делал» Оператор задает уточняющие вопросы, какой платеж, когда и т. д. делаю выводы из комментариев: «але мені продовжували писати,рандомно обираючи операції які був змушений підтверджувати бо були між моїми картами» «коли тобі скидають рандомну операцію з твоєї карти і вимагають підтвердження» «У оператора немає інформації з приводу переказу з моєї карти моно,на іншу мою карту моно?» Автор начинает хамить, грубить, обзывать. Не получив ответов оператор блокирует карту «для безопасности». Моно любит такие блокировки, к сожалению. За пару слов на эмоциях поддержка банков/мобильные операторов не блокирует дозвон клиенту. Поэтому можно представить что делал и говорил автор, что ему заблокировали дозвон и сообщили «що клієнти це добре, але найбільше цінуємо співробітників» Про «смеялись и говорили, что не вернут деньги» тоже сказка
+
+32
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 12:39
#
Запис розмови вже на Ютубі
+
+15
MarselKN
MarselKN
29 січня 2025, 13:17
#
Давай ссылку послушать, и скрины если есть
+
0
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 12:52
#
Taipan0077

так посиланням поділися тут, а то як в тому мультику «в мене для вас посилка, але я вам її не віддам»))
+
0
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 12:51
#
MarselKN

ну навіщо ти нас спалив? ладно, зараз Гороховського покличу в свій кабінет, скажу нехай тобі премію випише від Монобанку, за рахунок коштів з Taipan0077
+
+56
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
29 січня 2025, 9:36
#
Как бы клиент не задавал вопросы, он клиент. Если вопросы выходят за рамки нормального общения, то оператор должен предупредить клиента что в таком тоне общаться не будет и если клиент продолжит, то просто вежливо попрощаться и завершить диалог.

Это базовый курс любого НОРМАЛЬНОГО колцентра НОРМАЛЬНОЙ организации.

Моно, к сожалению, не попадает под оба варианта. Отсюда и хамской общение и насмешки.
+
+36
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 10:41
#
Вони визнали що вона винна,але пішли на принцип, розуміючи що я вночі в чужому місті і поставили вимогу щоб я телефонував і просив віддати мої гроші. Звісно що я обрав переночувати на вокзалі, добре що є спальник. Керівник лінії потім прямо сказав що щоб не сталося клієнт завжди чимось зобовязаний банку. Склалося враження що зарплату я отримую з їхніх грошей, а не вони з моїх.
+
0
Я. ..
Я. ..
29 січня 2025, 11:09
#
Олександр Єфремов

«Моно, к сожалению, не попадает под оба варианта. Отсюда и хамской общение и насмешки.»

Так скрін попросили, де йому «хамлять» або «насміхаються», він же може в особисті надати, поки нема пруфів, всі оці «нахамили» та «насміхаються» це плід хворої фантазії
+
+33
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 11:24
#
Скріни разом з записом розмов вже є в Інстаграмі. Будуть скоро на ФБ і Ютуб
+
+6
ch777
ch777
29 січня 2025, 16:37
#
Розповсюджуйте якомога більше ваш запис, у моно ненавидять критику та публічні негативні відгуки, тощо це б'є по їх фейковому іміджу, вони будуть гуртом скидувати на них скарги, щоб видалили
+
0
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 12:53
#
Taipan0077

«Скріни разом з записом розмов вже є в Інстаграмі. Будуть скоро на ФБ і Ютуб»

Та це вже чули, ти напевно скоро і особисто Трампу з Маском цю ситуацію розповіси, ти посилання надай краще
+
0
Тут і зараз
Тут і зараз
29 січня 2025, 15:12
#
Чому ви так впевнені, шо кл задавав питання адекватно? Повірили на слово йому?
+
0
olexey designer
olexey designer
29 січня 2025, 22:57
#
Якщо насправді там було хамство оператора звільнять та замінять іншим студентом
+
+42
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 9:19
#
Владік,йди додому. Ще маленький щоб в дорослі розмови лізти
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 січня 2025, 10:56
#
Яке неприємне створіння…
+
+6
Я. ..
Я. ..
29 січня 2025, 10:58
#
«не зважаючи на ТРИ!!! вимоги припинити і завершити чат.»

вийти з чату не намагався?))

«що має право покарати мене за зауваження»

І як ця госпожа тебе «покарала»?))

«у відповідь вона виявила підозрілим МІЙ ПЕРЕКАЗ з моєї карти на іншу мою карту в середині додатку.
І заблокувала мені рахунки.»


Емм, оператор підтримки будь-якого банку не володіє такою владою, щоб ось в такий описаний спосіб блокувати чиїсь рахунки)))0))

«І залишився в чужому місті, вночі без грошей.»

Ти наче в печері десь в 5тому сторіччі до н.е. живеш…завантажити додаток будь-якого іншого банку, відкрити віртуальну картку і попросити знайомих/родичів скинути якісь гроші або взагалі відкрити віртуальну кредитку — не зміг? тисяч 15−20 тобі б відкрили по кредитній лінії.

+
+42
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 11:23
#
Не володіє? А якщо закидає 10 повідомлень з рандомними операціями які мусиш підтвердити, хоча видно що ці операції між своїми картами? І є повідомлення що телефон в мене і ніхто не має доступу. Так,звісно легко в 23:30 телефонувати комусь і просити грошей. Особливо коли всі знають куди ти поїхав. Знаєш які думки вдома будуть? І чому я маю просити в когось вночі гроші якщо в мене є свої які моно присвоїв собі?
+
+15
Тут і зараз
Тут і зараз
29 січня 2025, 15:12
#
А звідки банк має знати кому ти гроші скинув, раз ти не знаєш, то і вони не маги)
+
+21
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 11:25
#
І,до речі,навіть як би я знайшов гроші, то мені що повернуть автобус? Чи брати таксі на 300 км?
+
+21
Taipan0077
Taipan0077
29 січня 2025, 14:12
#
Жодної таємниці там немає. Я все описав і цю операцію також. І вся переписка та розмови є на Ютуб. Тому не грайте на публіку. А вибачення почалися лише тому що до вас дійшла скарга через НБУ і резонанс в соціальних мережах де на вас плюються і діляться іншими ситуаціями,а ваші співробітники відбріхуються. Хотіли принципового скандалу ви його отримаєте. І чоловіки ваші які там щось про військових розповідають і ситуації в супермаркетах окремо будуть відповідати.
+
+30
Тут і зараз
Тут і зараз
29 січня 2025, 15:09
#
Ти той самий клієнт який ляпнув шо-небудь і путі назад немає. Надай посилання на скріни чи відео, раз оператори одного із кращих банків України не допомогли тобі
+
+15
Arrow186
Arrow186
29 січня 2025, 21:46
#
Так скаргу до НБУ написали чи ні ?
+
+15
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 12:55
#
Arrow186

«Так скаргу до НБУ написали чи ні ?»

На словах, судячи по його куражу — так, по факту судячи з усього — ні

бо він вже і в фб, і в інсті, і в ютубі все опублікував, ех, правда посилання не зазначає
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
30 січня 2025, 14:23
#
В уяві він вже наші голови на палі понатягував та сходить на борт яхти, що купив на судове відшкодування =)
+
0
olexey designer
olexey designer
29 січня 2025, 23:01
#
В манобанку немає кваліфікованого персоналу тощо більшість працює 1−3 місяця потім їх звільняють за невиконання плану тощо навіть щоб відійти в туалет треба повідомляти про це банк та відмічатися в прозі на десктопі. Усі інші хто спроміг залишитися працюють не відходячи від компа 12 годин денна/нічна зміна
+
+21
Oleksii Ch
Oleksii Ch
30 січня 2025, 9:36
#
Жодна підтримка не має змін по 12 годин, бо це тупо не продуктивно.
Аби ти хоч трохи розумівся в цих справах, не ніс би маячні про невиконання примарного плану.
Який саме план може бути в першій лінії сапорту?

Хоча я нездивований, хейтери тут вже просто пишуть відверту брехню, бо бачать, що їх зусилля марні. Стадія спротиву, як вона є… Знаменитий засновник «клубу покинутих дівок» вже пройшов стадію приняття. Вам це ще світить через багато годин змарнованого часу.
+
0
olexey designer
olexey designer
30 січня 2025, 11:36
#
Офіційно, так, зміна не більш оговорених годин, але якщо за оператором була помічена низька активність він повинен неофіційно допрацювати цей час, тому й виходить 12 годин замість обраному графіку, це майже всюди в банках так
+
+15
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 12:57
#
Oleksdesigner

«це майже всюди в банках так»

Той момент, коли виглядає як припущення, але з цього намагаються намалювати «факт»
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
30 січня 2025, 14:21
#
Знову некомпетентна брехня.

Немає ніякої химерної «активності» в природі у сапорта першої лінії.

Звернення або є, або немає. Якщо є, CRM розподіляє їх по вільних операторах. Якщо звернень багато, вони стають в стек або видаються паралельно згідно до оцінки складності й терміновості.

Ти може десь три дні попрацював на холодних дзвінках, тепер вночі прокидаєшся з жахом, що активності мало, години не допрацював, та супервайзер покарає нетрадиційними методами… Я не здивований.
+
+36
MarselKN
MarselKN
30 січня 2025, 11:25
#
Все ещё ждём ссылки на ютуб, инстаграм и фейсбук. Хотим послушать как оператори смеялись и угрожали.
+
+21
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 12:58
#
MarselKN

він зараз скаже напевно, що його в ютуб, інсті та фб заблокували, що це все через монобанк і тепер він з усіма судитиметься!!!
+
0
fotograf chunt
fotograf chunt
30 січня 2025, 15:05
#
У них мониторят подобные отзывы, видео и посты, и как только человек пишет негативный опыт с моно, его закидывают массовыми жалобами, чтоб заблокировали аккаунт или снесли пост. Недаром закрыли комментарии на каналах моно в тг то что устали блокировать всех недовольных.
Если что-то подобное на фб на странице моно пишется пост сразу сносят а аккаунт в черный список добавляют
+
+6
Oleksii Ch
Oleksii Ch
30 січня 2025, 15:29
#
Будь яка велика компанія моніторить соціальні мережі з різною інтеснивністю.
Якщо користувач порушує правила платформи, звісно, його контент буде видалено.

Нагадай, скільки тобі фейк-акаунтів забанили по моїх скаргах?
+
0
korolenkodenis
korolenkodenis
3 лютого 2025, 5:08
#
Автор какую-то ахинею несет. Мне кажется, что более связно напишет 10-летний ребенок в школе. А здесь какое бормотание бессмысленное.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку