Досвід повернення грошей від Монопей
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Всі курси банку | ||
04.01 звернувся до підтримки Монопей оскільки продавець не відіслав товари і не відповідає на дзвінки, попросив заблокувати його. Мені відповіли що можливе і повернення грошей, орієнтовний строк до 20.01 але зазвичай раніше. Станом на 24.01 зі мною не зв’язалися. Чат підтримки повідомив що спеціалісти що працюють над проблемою.
На прохання надати конкретні строки відмовили. Політику повернення грошей пояснити також відмовили. Тобто конкретики «навіть якщо ми не зможемо добитися повернення від продавця за 120 днів, повернемо гроші за свій рахунок» або «ми просто намагаємося звязатися з продавцем замість вас, якщо ми не зможемо добитися повернення від продавця за 120 днів, відмовимо у поверненні» нема. Друга опція для мене не має сенсу, оскільки я впевнений що продавець гроші добровільно не поверне.
Тому заявку на повернення в Монопей я відмінив і оформив стандартний чарджбек Мастеркард, там є конкретний строк 120 днів і у випадку доведеного шахрайства гарантоване повернення.
Якщо ви впевнені що мали справу з шахрайством, то на зв’язок з Монопей можна не витрачати час. Я розумію, що Монопей напевно не зобов’язаний законом повертати мені гроші, але краще тоді одразу про це казати, щоб я не чекав 20 днів.
Обов'язково проведемо перевірку дій та діалогів зі співробітниками, щоб в майбутньому зворотний зв'язок надавався у встановлені терміни
Зробимо все, що в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Колеги написали вам в месенджері, стосовно повернення коштів