Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

От отлично банка до полного дна

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Олександр Єфремов 11 січня 2025, 22:54
Щойно, співробітники звинуватили мене у відмиванні грошей, заблокували рахунок і розірвали договір (мабуть, тому, що один із перших клієнтів виявився шахраєм).
Описую все максимально стисло. Мені приписали платіж у розмірі 34 455 грн, що надійшов на мою картку 2.01.2025. Я такого платежу не очікував. Але, у відповідь на прохання надати інформацію про джерело доходів, я надіслав форму ОК7 і свою декларацію доходів.
Зауважу, що раніше співробітники МБ вже запитували подібну інформацію й додатково просили виписку з мого розрахункового рахунку, щоб зрозуміти походження коштів. Цього разу виписка їм не знадобилася. Натомість мені на пошту прийшов лист:
«Відмова в еквайрингу» (хоча я ним ніколи не користувався).
«Олександре, на жаль, ми змушені вимкнути еквайринг для вашого ФОП». — але ж у мене його ніколи не було.
Зазвичай це відбувається з таких причин:
1. «На рахунок ФОП надходять платежі не за заявлені товари/послуги». Я не зрозумів, звідки така інформація, адже я зазначав, що на кожен платіж в мене є документ.
2. «Ми отримали сигнал, що ФОП не надає заявлені товари чи послуги». Це взагалі дивина, оскільки ФОП надає рівно ті послуги, що прописані в договорах.
3. «ФОП не може пояснити походження коштів» — ще один дивний висновок, бо у мене є історія кожної гривні яка і була надана :)
4. «ФОП займається забороненою законом діяльністю». — навіть нічого сказати. Співробітники навіть не питали це.

Саме цікаве те, що ФОП не користується взагалі монобанком. Жадної оплати ФОП на рахунок монобанк не існує.
Рахунок ФОП був відкритий за проханням співробітників банка для тестування інтегрції їх монопей.

Як би там не було, мені надіслали лист, що я нібито спонсор тероризму та що всі відносини розірвано.

Добре, якщо раптом став терористом, хай поки так і буде. Але ж цікаво, що це за кошти надійшли мені й чому спричинили такий резонанс.
Я попросив повернути їх разом із залишком на моїх картках у Монобанку на рахунок в іншому банку. Проте співробітник Монобанку сказав, що гроші вже повернули відправнику. Гаразд, можливо, це передбачено процедурою роботи банку. Але я хотів би розуміти, де шукати ці гроші й у кого. Адже хтось надіслав їх мені навмисно :)
На запитання, від кого гроші, відповіли, що таку інформацію розголошувати не можна. На моє уточнювальне запитання: «А чи не я, надіслав цю суму, але іншій людині?» — почув однозначне «НІ, не ви!»
Я перевірив усіх друзів і знайомих — ніхто не відправляв мені таку суму.

Потім, за кілька годин, надходить повідомлення від Монобанку:
«Щодо платежу, який було повернено відправнику, з нашого боку його вже проведено успішно. Наразі всі банки є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводять платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Тому цей платіж має бути зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо він не зарахується у цей термін, рекомендуємо очікувати закінчення дати валютування».

Буквально в цей самий момент мені на картку ПриватБанку повернувся зазначений платіж.

У підсумку: Монобанк звинуватив мене у спонсоруванні тероризму й відмиванні грошей, попри те, що бачив усі мої доходи й податки, збрехав, ніби цей платіж був від третьої особи МЕНІ, а не від мене самого. І що дивніше — що платіж взагалі призначався МЕНІ, хоча отримувач був зовсім іншою людиною. При цьому я не заперечую, що з ПриватБанку дійсно робив переказ на цю суму, але на реквізити зовсім іншої особи.
Зрештою, вони визнали свою помилку в тому, що приписали платіж іншій людині саме мені.

Всі відповіді шаблонні, таке враження, що спілкуєшся з роботом, а не людиною.

Інформацію що все ж таки я порушив від банку отримати не вдалось.
В понеділок готуємо запит до НБУ, щодо дій з боку банку та наданням регулятору всіх звітів по моїм коштам. Подивимось на відповідь регулятора.
monobank
Відповідь банку
12 січня 2025, 13:25
Приносимо вибачення за некоректну інформацію щодо переказу
Дійсно, на жаль, співробітник помилився, коли повідомив вам, що даний переказ було адресовано вам. З колегою проведемо роботу та вживемо заходів
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку

Коментарі - 17

+
+34
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
12 січня 2025, 16:11
#
Я и не планирую обслуживаться в вашем банке. Это нужно быть совершенно неадекватным, чтобы даже подумать об этом. Кроме того, сделаю все, чтобы перевести всех знакомых на другие банки и уже это успешно делаю. А вот чтобы добиться справедливости, тут уж постараюсь сделать все возможное.
В СРМ, которой пользуется достаточно много клиентов, также добавим новости и рекомендации касательно использования монобанка.

Принять взвешенное решение, не имея информации об источниках дохода — НЕВОЗМОЖНО!
Вы можете рассказать про супер искусственный интеллект у Вас, но, Ваши сотрудники или больше ИИ боты в Вайбере, даже не пытались попросить предоставить выписку с расчетного счета, где черным по белому все написано. При этом, вы попросили выписку с личной карты Приватбанка и каким-то чудом проанализировали всю мою деятельность по ФОП, опираясь судя по всему на открытый счет у вашем банке, по которому не было ни единой оплаты, т.к он был открыт по просьбе ваших же разработчиков, для генерации API ключа, который был нужен для тестирования интеграции облачной СРМ системы и вашего моноПЕЙ. Для работы он никогда не использовался и даже не предполагался к использованию.
+
0
Три літри
Три літри
12 січня 2025, 21:50
#
Я и не планирую обслуживаться в вашем банке. Это нужно быть совершенно неадекватным, чтобы даже подумать об этом.

але ж в тебе вже є рахунок в цьому банку тобто ти там обслуговуєшся

але якщо ти вважаєш що лише неадекват буде відкривати там рахунок то чого ти так гориш від того що банк тобі той рахунок закрив?
+
+17
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
16 січня 2025, 23:37
#
У меня уже нет счета в этом банке.

Есть такая штука как справедливость. Когда банк совершенно безосновательно выдвигает обвинения и при этом ничего не уточняет и слышать не хочет — это ненормально.

Сейчас направлен запрос на регулятора на проверку адекватности банка в принятии им решения.

И да, все исключительно ради справедливости. Никакой проблемы в использовании другого банка нет. Кроме того, счета и компании и ФОП уже много лет открыты и отлично работают в другом банке. Моно был лишь для личных целей.
+
+45
ch777
ch777
13 січня 2025, 9:13
#
Тощо це ніякий не «банк», а кредитний швидкозайм, який прикрутив заднім числом фопа, воно там ніколи не працювало нормально, а за кількістю фопів, з якими вони розірвали договір, перевищили навіть приват. Обирайте нормальний банк, якому десятки років та має окремий персонал по роботі з юр особами. Вас можуть розбанити, але за це комусь серйозно прилетить за помилку, тому простіше зробити винуватим у тероризмі, як це вони роблять з усіма
+
+29
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
16 січня 2025, 23:43
#
Полностью согласен с вами!

В дополнение, у меня в моно никогда не было счета рабочего. Счет ФОП был открыт по просьбе сотрудников самого банка, для тестирования интеграции монопей с нашей системой.
При этом, они совершив ошибку с причитанием мне несуществующего платежа, начали требовать документы на подтверждение платежей, который были отправлены совершенно с другого банка, прошли там финансовый контроль и ушли дальше клиентам монобанка.
Каким боком я должен давать им объяснения в этом случае — загадка. Хотя на все вопросы ответил, но они правда не все документы взяли на рассмотрение.

А так да, значительно проще вместо того, чтобы включить мозг, просто обвинить в спонсировании терроризма и просто разорвать договор. Эта статья, прям находка для моно.
+
+27
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
12 січня 2025, 16:12
#
Не знаю виден ли ответ банка публично, но вот он:

«Приносимо вибачення за некоректну інформацію щодо переказу
Дійсно, на жаль, співробітник помилився, коли повідомив вам, що даний переказ було адресовано вам. З колегою проведемо роботу та вживемо заходів
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку»
+
+2
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
12 січня 2025, 16:45
#
Видно
+
+25
Mir0n
Mir0n
12 січня 2025, 18:54
#
Может какой-то новенький вам дал отказ в обслуживании ошибочно, так как ошибку они частично признали, а вот что-то исправлять, то этим никто не будет заморачиваться.
+
+15
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
12 січня 2025, 20:09
#
Вполне возможно или может как нашумевшая страховая компания внедрили у себя искусственный интеллект.
У меня была уже ранее похожая ситуация, но тогда я переводил действительно сам себе деньги осада на моно. Но в тот раз, был адекватный и реальный человек. Писал на человеческом языке и попросил действительно все документы, которые могут подтвердить доходы, в т. ч. и выписку с расчетного счета другого банка.
В этот же раз, только форму ОК7 и выписку с моей личной карты Привата. Больше их ничего не интересовало. Ну и в таком виде у них естественно не свелся дебет с кредитом, хотя и так должен был.
+
+15
SergeyNina
SergeyNina
12 січня 2025, 22:41
#
Скорее всего так и есть. Если вы были тестером некоторых функций работы банка то поступили с вами плохо.
+
0
Три літри
Три літри
12 січня 2025, 21:49
#
Рахунок ФОП був відкритий за проханням співробітників банка для тестування інтегрції їх монопей.

яка дитяча маячня
+
0
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
16 січня 2025, 23:48
#
Наверно, но к счастью есть чат с сотрудниками банка, с разработчиками, где это написано черным по белому. :) Вот прямо так это звучит:
«Могу попросить в приложении открыть счет ФОП? Подсказать как это делается?»

И скрины чата на всякий случай сохранены и со всей перепиской уже отправлены регулятору.

Бывает и такое.
+
0
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 13:44
#
Олександр Єфремов

«с разработчиками»

А з Гороховським чату не маєш?)))
+
+25
fotograf chunt
fotograf chunt
12 січня 2025, 22:47
#
Сотрудника уволят или скорее всего будет огромный штраф за такую халатность, это подтверждает что там внутри тонна багов и саппорт сам не понимает о чем говорит и отписывается шаблонами. Пользовались бы нормальным банком, а не хз чем написанным вчерашними выходцами с айти-курсов таких бы проблем не было
+
+24
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
16 січня 2025, 23:53
#
К счастью, как основной банк, в т. ч. и для ФОП у меня не моно. :) Ни одной проблемы за 16 лет пользования.
Теперь правильность такого выбора стала еще более очевидной.

Моно был лишь как личная карта для удобства платежей и контроль за картой ребенка (ее они ему тоже додумались как-то заблокировать, причем в магазине, и потребовать подтверждение средств! у несовершеннолетнего ребенка! при этом, даже тупой бот может увидеть что у него 100% входящих платежей было лишь от меня).
+
0
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 13:34
#
«Описую все максимально стисло.»

це точно не твоє…))))0)
+
0
Я. ..
Я. ..
30 січня 2025, 13:43
#
Спочатку — «Мені приписали платіж у розмірі 34 455 грн, що надійшов на мою картку 2.01.2025. Я такого платежу не очікував.»

А потім «ще один дивний висновок, бо у мене є історія кожної гривні яка і була надана :)»

Але в цей же час — «Але ж цікаво, що це за кошти надійшли мені й чому спричинили такий резонанс.
«


Але все ж «у мене є історія кожної гривні яка і була надана :)»

Зрозуміло :)


Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / От отлично банка до полного дна